Paardensporters bezuinigen op eigen leven voor paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 19:45

Mischa_love schreef:
Blussem schreef:
Je kunt het ook omdraaien. Mensen met paarden gaan minder op vlieg vakanties en uiteten omdat ze een alternatief hebben wat veel leuker is.

En daarop kan je weer zeggen:
Mensen met eigen paarden gaan minder op vliegvakanties omdat ze liever willen zorgen voor hun paard
En omdat dan de mensen met eigen paarden minder op vliegvakanties gaan, vliegen er ook minder vliegtuigen, is weer beter voor het klimaat, gaat de aarden nog een stukke langer mee :)

Sorry als dit niet begrijpelijk is
Zo is mijn leven gewoon :+

Dat vliegtuig gaat gewoon de lucht in hoor, met of zonder paardenmens als passagier :+

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 19:48

Dat paardenmens vervuilt ondertussen ontzettend door het hebben van een paard :D

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 19:53

:+
Afbeelding

Veraaaaah

Re: Paardensporters bezuinigen op eigen leven voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 20:32

Ik word oprecht blijer als mijn paard een nieuwe deken/dekje heeft dan als ik zelf een nieuwe jas koop :D

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:10

Ik kijk hier ook niet echt van op. :+ Ben eerder geneigd spullen voor paardlief (maar ook de andere huisdieren) te kopen dan voor mezelf. En als ik dan wel voor mezelf shop is het 9 van de 10 keer ook paardgerelateerd. :')

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:18

Niks nieuw. Weet je als je ze aanschaft. Ik kan gewoon mijn ding doen met de paarden zonder daardoor in de problemen te komen. Als dat wel zo wordt dan zal 1 er mss uit moeten of andere minder kostelijke oplossing zoeken. Ik zou dit jaar naar Sri Lanka gaan maar paard en kliniek kosten gooien roet in het eten. Volgend jaar dan maar, dan is Sri Lanka er ook nog...

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 21:10

Het gaat er juist om dat er dan niet eentje uit moet, maar dat je op andere dingen gaat bezuinigen. Het gaat hier niet over mensen die én én doen volgens mij.

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 09:27

Mijn dieren eten gezonder dan ik zelf, hun stalling is belangrijker dan mijn woning, ik zal sneller een zadel kopen dan op vakantie gaan ....

Kortom, dat is ook wat ik om me heen zie, dus ik vraag me af of de bokkers daar zo´n verschil in zijn.