Lalala12468 schreef:Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal. Voorgaande jaren heeft Nederland nog wel eens een team gestuurd dat net een B team te noemen was, dit mocht niet meer van de organisatie. Dus nu wordt er geprobeerd een A team te sturen en door wat pech lukt dit ook niet. De timing van Aken is nu met het EK wat ongelukkig. Hierdoor kunnen we ook niet het team sturen wat we naar het EK zouden willen sturen en dus het overige deel van het A-kader.
En even over de overige landen, ik weet niet of iemand hier de sport een beetje volgt en de startlijst ook gezien heeft. Maar het enige echte A team dat meedoet is Duitsland. Veel van de andere landen, die om de medailles mee kunnen gaan doen, starten met 1 topcombinatie (Nilshagen en heel misschien Andersen, al denk ik dat hij Zack nog als zijn toppaard beschouwt). De rest van de landen heeft thuis (of in de 4* in het geval van Dufour) nog wel betere ruiters en paarden die ze waarschijnlijk willen sparen.
En onze top is echt niet kleiner dan die van Engeland en Denemarken.
Ik denk dat we qua plaatsing er lang niet zo slecht voor staan als dat we zelf denken. Met 3 scores rond de 75 en een rond de 78 kun je nog prima meedoen voor brons.
Die hun B-teams kunnen wel nog steeds ruim genoeg score voor medailles te halen...