RaafSmits schreef:Nee, dat snap ik inderdaad niet.
Het rare is dat "men "bij een reactie elk woordje tot in de treuren uitmelkt en op elke slak zout wenst te leggen wat lezen betreft, terwijl een onderschrift van de persoon die reageert compleet genegeerd wordt.
Maar, het doet er allemaal niet meer toe.
Wat ik overigens wél raar blijf vinden is dat iedereen snapt dat je een fiets niet meer zonder slot erop buiten een winkel of bij het station kan zetten want dan is de kans groot dat hij gejat wordt.
Ook is het volledig normaal bevonden dat we met z'n alle overal geobserveerd en gecontroleerd worden.....het is tenslotte voor ieders veiligheid.
Een tas kan niemand meer onbewaakt op het station laten staan........dan is ie weg.( een dreigende bommelding even buitenwegen gelaten )
Dat snapt een verstandig kind nog wel, maar een paard/ dier zetten we gewoon weg in een weiland en dan moet iedereen daar maar met de vingers van afblijven.
Men mag het niet voeren,
Men mag het land niet in,
Men mag er niet stiekem op rijden,
Men mag ook geen staarten of manen ongevraagd knippen.
En al zeker geen veulentje pakken om de beentjes om wat voor een rede dan ook bij elkaar te binden.
En iedereen gaat er maar van uit dat het daar dan mee gezegd is.
En men neemt dan maar klakkeloos aan dat iedereen zich daar aan houd.
NEE dus!!
We leven nu eenmaal niet meer in die beschaafde perfecte pennywereld.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers.
Goeie post! Dit soort zaken begrijp ik al heel lang niet meer op bokt. Vaak worden zaken eindeloos goed gepraat. Het zou sommige mensen sieren wanneer ze zouden inzien dat hun plekje misschien toch niet zo safe meer is en daar naar handelen.