Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kleinvosje schreef:elnienjo schreef:Jammer. Dit jaar rijdt Amber Marshal (de hoofdrolspeelster uit Heartland) mee op Stormy, het paard wat ook een prominente rol in de serie heeft. Als rodeofan lijkt het me een bijzonder evenement. Leuk dat je die ervaring al wel hebt!
Amber was dit jaar trouwens Stampede Marshall, een eretitel, en reed voorop mee in de parade .
kleinvosje schreef:In navolging van dit topic: is er interesse als ik ga bloggen hier op Bokt, in ieder geval voor deze zomer? Ben ervoor gevraagd, maar is er echt interesse? Zou dan gaan over mijn paarden avonturen hier in Canada, maar ook over wat niet-paard gerelateerde onderwerpen, sightseeing etc!
kleinvosje schreef:elnienjo schreef:Jammer! Dat zou echt goed blogmateriaal op kunnen leveren. Wat had ik graag op die manier een keertje mee kunnen kijken achter de schermen.
Wellicht een volgende keer! Ik sluit niet uit dat het nooit gaat gebeuren dat ik me aanmeld voor zoiets haha!
DexterM schreef:Hoi. Hebben jullie hier nog tips waar je in of rond calgary een buitenrit zou kunnen maken? Vanaf 1600 of in de ochtend voor 1200?