Bokkers vertellen: werken met paarden in Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Libera

Re: Bokkers vertellen: werken met paarden in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 02:56

Jaa leuk, ik lees zeker mee!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:25

kleinvosje schreef:
elnienjo schreef:
Jammer. Dit jaar rijdt Amber Marshal (de hoofdrolspeelster uit Heartland) mee op Stormy, het paard wat ook een prominente rol in de serie heeft. Als rodeofan lijkt het me een bijzonder evenement. Leuk dat je die ervaring al wel hebt!

Amber was dit jaar trouwens Stampede Marshall, een eretitel, en reed voorop mee in de parade .

Ja cool, ik zag 't op facebook.

En net kwam dit berichtje voorbij, wellicht ook leuk om mee te maken als je de serie nog niet kijkt maar er toch in de buurt woont:
ze zijn namelijk op zoek naar mensen die deel uit willen maken van een nog op te nemen scene van Heartland op 17 juli a.s.
https://www.cbc.ca/heartland/blog/seaso ... 0IN9SeNf-0

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:27

kleinvosje schreef:
In navolging van dit topic: is er interesse als ik ga bloggen hier op Bokt, in ieder geval voor deze zomer? Ben ervoor gevraagd, maar is er echt interesse? Zou dan gaan over mijn paarden avonturen hier in Canada, maar ook over wat niet-paard gerelateerde onderwerpen, sightseeing etc!

Vind ik leuk! !

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:29

Dat soort oproepen komen idd wel vaker voorbij. Het is denk ik een uurtje of twee rijden voor mij, wat op zich goed te doen is, maar helaas ben ik er niet, zit een flink stuk noordelijker om les te geven!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:33

Jammer! Dat zou echt goed blogmateriaal op kunnen leveren. Wat had ik graag op die manier een keertje mee kunnen kijken achter de schermen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 16:08

elnienjo schreef:
Jammer! Dat zou echt goed blogmateriaal op kunnen leveren. Wat had ik graag op die manier een keertje mee kunnen kijken achter de schermen.

Wellicht een volgende keer! Ik sluit niet uit dat het nooit gaat gebeuren dat ik me aanmeld voor zoiets haha!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 16:16

kleinvosje schreef:
elnienjo schreef:

Wellicht een volgende keer! Ik sluit niet uit dat het nooit gaat gebeuren dat ik me aanmeld voor zoiets haha!

Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een kennis die in Okotoks woont. Kon ik maar zelf! /3

DexterM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:52

Hoi. Hebben jullie hier nog tips waar je in of rond calgary een buitenrit zou kunnen maken? Vanaf 1600 of in de ochtend voor 1200?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 06:53

DexterM schreef:
Hoi. Hebben jullie hier nog tips waar je in of rond calgary een buitenrit zou kunnen maken? Vanaf 1600 of in de ochtend voor 1200?

Wel in Valemount. Is wel 6 uur rijden:p ontzettend mooie autorit wel!!!
maar dan heb je sowieso een super toffe rit op paarden die goed verzorgd worden. Ik werk momenteel op deze ranch. Wij rijden uit vanaf 9 uur in de ochtend tot 16.00 (thuiskomst uiterlijk half 6). Tenzij je de rit boekt met een campfire diner, dan ben je iets later terug.
Kleine impressie van een trailtje van dit weekend:

Afbeelding

Afbeelding

Je kan ze vinden via http://www.willowranchvalemount.com

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 06:57

Er is dichterbij ook wel wat te vinden haha! Je hebt Moose Mountain in Bragg Creek, of anders in Kananaskis wat dieper in de Rockies ligt. Ik kan even rondvragen hier, heb zelf nog niet in de bergen gereden dus weet nog niet precies wat beschikbaar en goed is. Wordt wel pas volgende week dat ik meer weet, ben weer een weekje kamplessen geven!

DexterM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 12:18

Helaas heb ik er alleen vanmiddag en morgen ochtend. Dus het moet echt in de buurt zijn. Maar wie weet als ik er eens meer tijd heb...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:27

Dan zou je Moose Mountain kunnen doen, maar zoals gezegd weet ik niet hoe goed het is!