Veel plezier Britt !
Als ik de prachtige foto's van haar en Eve zie met shoots baal ik nu al helemaal dat ze waarschijnlijk nooit voor mn lens komt te staan. Met deze schoonheid al helemaal een feestje om naar te kijken

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Clasical schreef:Jester_ schreef:Dubbele? Zet er maar een 0 achter hoor. Ik ken het paard verder niet maar zulke paarden die grand prix afgericht zijn vind je niet onder de ton
En 0 erachter?
Doe normaal.
Bloodymary schreef:De werkgever moet dit gewoon verwerken als loon in natura. Dus die maakt een loonstrook waar dit op komt te staan, hetzelfde als bij loon in geld.
Mits zij daar in dienst is, kan ook zijn dat ze ondernemer is en dan wordt het in haar winst uit onderneming verwerkt.
Orchidee14 schreef:Vraag me dan gelijk af hoe je dit invult op je inkomstenbelastingbiljet
rien10 schreef:Bloodymary schreef:De werkgever moet dit gewoon verwerken als loon in natura. Dus die maakt een loonstrook waar dit op komt te staan, hetzelfde als bij loon in geld.
Mits zij daar in dienst is, kan ook zijn dat ze ondernemer is en dan wordt het in haar winst uit onderneming verwerkt.
Inkomen uit onderneming om precies te zijn.
Of ze winst maakt hang van nog veel meer factoren af.
Clasical schreef:Jacaro is van een veel hoger Caliber.
Er staan genoeg (FEI)PRE met maat en beweging in Spanje voor ruim onder de ton.
Inmiddels weet ik ook wat de vraagprijs was van George.
Stukken hoger dan ik had verwacht maar zeker ook niet wat jij noemt.
Het is wel een slim stukje PR , dat is ook geld waard natuurlijk
josie schreef:Ik zou die paarden maar gelijk gaan ophalen, staat een komma tussen ipv een punt.
![]()
Wereld van verschil