Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_ schreef:Ja zeker, over algemeen komen ze dagdeel buiten. Maar ze worden natuurlijk ook veel (overdag) ingezet, zeker als alle ruiters zelf in dienst zijn. Dan zijn er veel de hort op.
In Groningen gaan ze naast elke dag paddock, regelmatig volledige dag op de wei en als ruiter op vakantie gaat, gaan ze ook met vakantie de wei op.
SusanH schreef:Ben dan toch wel benieuwd waar die bedragen vandaan komen. Iets met een klok en een klepel dan denk ik?
Punt blijft wel dat de markt op dit moment gewoon moeilijk is. Er staat niet veel te koop en wat te koop staat is zo weg. Dat probleem hebben particulieren nu en de politie dus waarschijnlijk ook.
Feelsoproud schreef:eenitraM schreef:Als je als eigenaar daar al bang voor bent, dan moet je als eigenaar helemaal je paard niet verkopen want volgens mij hebben politiepaarden betere zorg dan een gemiddeld Boktpaard.
In nederland is het misschien helemaal anders:
Een collega van mij heeft jaren bij de bereden politie gewerkt in belgie,en als ik haar verhalen hoor...
Geen haar op mijn hoofd dat er nog over zou denken een paard aan hen te verkopen!!
enjoymyhorse schreef:[RPA] politiepaarden Lille (Fr): percheron?
[ Afbeelding ]
Dit is anders toch redelijk imposant. Daar ga je als relschopper toch niet zomaar tegenin lijkt me