Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:46

[quote="StillAngel"]Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig. Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:48

Arabier schreef:
karuna schreef:
En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.

Dus gestoord nee aparte voorkeuren misschien wel

Mensen die liefde voelen voor mensen in hondenkostuums zijn ook gestoord

Maar wanneer is liefde voelen dan gestoord? Ik denk dat menig blokker 'ja' antwoord op de vraag of hij of zij van zijn paard houdt... Waar ligt dan de grens?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:48

Hier is iets niet goedgegaan met mijn post.Die is vastgekoppeld aan de post van een ander waar ik op heb gereageerd!!!!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:49

JustMe8484 schreef:
Maar wanneer is liefde voelen dan gestoord? Ik denk dat menig blokker 'ja' antwoord op de vraag of hij of zij van zijn paard houdt... Waar ligt dan de grens?

Je mag vallen op ieder persoon in de wereld, vrouwen mannen transneutralen enzo maar geen dieren, dat hoort niet. of kinderen. je mag houden van je paard maar niet seks willen of willen trouwen

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:50

anjali schreef:
StillAngel schreef:
Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig. Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.

En waarom is het wel misbruik als je seks hebt zonder toestemming maar niet als je een dier rijdt zonder zijn toestemming?

JustMe8484

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:50

Overigens zeg ik niet dat ik het goed keur he, maar ik vraag me wel af waar dan de grens ligt en waarom daar?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:51

Arabier schreef:
karuna schreef:
En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.

Ben je dan alleen niet gestoord als je houdt van mensen die zijn zoals ze geboren zijn? Dus houden van mensen met tattoo's of oorbellen kan ook niet? Of met hoge hakken aan? Waarom is een hondenkostuum zó anders?

Dat jij het niet snapt, dat het niet jouw ding is, dat het niet in jouw straatje past, wil niet zeggen dat mensen direct gestoord zijn. Ik snap mensen die seks hebben met een paard ook niet. Ik snap mensen die alleen seks kunnen hebben als ze in een furry kostuum zitten ook niet. Maar ik vind ze niet gestoord.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:52

En arabier waarom is iemand die houdt van iemand die een hondenpakje draagt gestoord? Liefde is een heel mooi iets. <3 :j in dit geval was het geen furry kostuum maar een leren muilkorf met honden oortjes, een glad strak pak met korte haren een staart en de persoon had een halsband op, liep op handen en knieen at hondenvoer uit een hondenvoerbakje :') . :j mijn smaak niet.
Net als de personen die we op een festival tegen kwamen. Een grote vrouw en een kleine donkere liliputter aan een riempje en een tuigje. Zat daarna bij haar op schoot. Ok ook niet mijn smaak maar de liefde die ze beiden uitstraalden maakte het volstrekt normaal.

Voor mij niks maar ze doen niemand pijn dan is liefde hoe onbegrijpelijk misschien ook gewoon mooi en waardevol <3
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-07-18 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:53

Arabier schreef:
JustMe8484 schreef:

Je mag vallen op ieder persoon in de wereld, vrouwen mannen transneutralen enzo maar geen dieren, dat hoort niet. of kinderen. je mag houden van je paard maar niet seks willen of willen trouwen

100 jaar geleden hoorde je ook niet te vallen op mensen van hetzelfde geslacht. Nog veel korter geleden hoorde je ook niet te vallen op mensen met een ander geloof. Die mocht je wel aardig vinden, maar zeker niet mee willen trouwen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:53

anjali schreef:
StillAngel schreef:
Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig. Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.

T.m. "misdadig"is het de post van een ander.Daarna komt mijn reactie daarop.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:56

anjali schreef:
StillAngel schreef:
Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig.
Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.

Verkrachters zeggen lang niet altijd dat het slachtoffer ermee instemde.
Maar waarom is het wel oké om via een foto aan je overleden poekie te laten vragen of hij het naar zijn zin heeft gehad bij je, of om je paard een extra koekje te geven omdat je wéét dat die blik betekend dattie eten wil, maar niet om te wéten dat een blik betekend dat seks oké is?

En waarom is ál het andere gebruik wel oké, maar dit gebruik niet?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:59

lovecappie schreef:
quera schreef:
Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.

Lees even mijn zojuist geplaatste reactie. Het gaat er niet om of het voor die merrie traumatisch was of dat ze “alleen gekriebel heeft gevoeld”. Het gaat mij erom dat m’n mond openvalt bij het feit dat het normaal gevonden wordt dat er met deze doelstelling iets naar binnen wordt gebracht bij een dier!

Voor medische doeleinden zal het net zo vervelend zijn voor haar, of misschien wel vervelender, maar dat vind ik heel iets anders. Dat doe je voor de gezondheid van het dier en niet uit eigen belang. Ik kan er met m’n pet niet bij dat het normaal gevonden wordt puur en alleen voor het genot van die gek, “want de merrie voelt toch maar een beetje gekriebel”.

Edit:
Insemineren etc is natuurlijk wel uit eigenbelang, maar daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van. Al vind ik dat nog steeds héél iets anders. Het gaat mij om het doel en de rede waarom je iets bij een dier naar binnen brengt.

Opvoelen is namelijk toch ook wel deels voor de gezondheid van de merrie en eventueel zelfs het veulen. Ook dit is weer niet te vergelijken met deze zieke situatie.

Helemaal mee eens.
En ik vind het echt schokkend om te lezen dat de wereld kennelijk al zó verziekt is dat hier überhaupt discussie over ontstaat en dat op een paardenforum!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:01

Fortitude schreef:
Dafuq did I just read :')

That.
En HOE kan het dat mensen deze man niet gestoord vinden? Paard heeft er misschien niet onder geleden maar om het “normaal” te noemen omdat de merrie er geen last van had... heel bijzonder.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:03

@Justme: Dat rijden is het werk van het paard waar hij zijn onderhoud mee verdient.Dat moet een mens ook.Maar niemand hoeft zich sexueel te laten misbruiken,of je nu mens ,dier, kind,of wat dan ook bent.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:04

SavannahNx schreef:
Fortitude schreef:
Dafuq did I just read :')

That.
En HOE kan het dat mensen deze man niet gestoord vinden? Paard heeft er misschien niet onder geleden maar om het “normaal” te noemen omdat de merrie er geen last van had... heel bijzonder.

Wat ik wel bijzonder vind dat dit een veel gelezen reactie is. Maar niemand legt uit waarom dit verkeerd is en rijden op een paard niet? Is dat puur gevoelsmatig? Omdat aan seks een bepaalde lading hangt? Omdat dat als niet normaal beschouwd wordt? Ik denk dat niemand daar echt eerlijk over na durft te denken...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:04

anjali schreef:
@Justme: Dat rijden is het werk van het paard waar hij zijn onderhoud mee verdient.Dat moet een mens ook.Maar niemand hoeft zich sexueel te laten misbruiken,of je nu mens ,dier, kind,of wat dan ook bent.

Dus al die dekhengsten die gehouden worden puur om seksueel gebruikt te worden... Die op dummies moeten springen...
Al die merries die puur gehouden worden als fokmerrie...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:06

anjali schreef:

Is dat een eerlijke vergelijking? Kan het paard kiezen welk werk hij doet, waar hij werkt, hoe veel, waar hij woont? Kan hij voor een andere baan kiezen als deze baan 'm niet bevalt? Of bepalen wij alles voor hem en ben jij verplicht hem te onderhouden omdat jij 'm gebruikt voor jouw genot?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:08

Arabier schreef:
karuna schreef:

Gaan we het nu ineens over FURRIES hebben....??? :\

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:09

Wauw, dieren worden al voor zoveel dingen gebruikt en misbruikt. Laten we dit ook nog een soort van goedpraten. Laat dit alsjeblieft een taboe blijven. Straks hebben we allemaal van die gekkies in de weide staan, want ja het dier voelt er toch niets van?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:09

Nee was geen furrie in dit geval maar ja er zijn ook mensen die liefde voelen voor alleen furries. Ieder zijn smaak en voorkeur toch. Niks mis mee

Wordt niks goedgepraat alleen ziek, gestoord? Gekkies? Dat zijn gewoon te harde woorden. -O- voor een zwaar gelovige is iedereen die sex heeft voor het huwelijk of homos of lesbienes ziek gestoord en gekkies. Fijn toch dat dat taboe verdwenen is :j

SavannahNx

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:11

@JustMe
Dus jij wilt rijden op een paard vergelijken met seks hebben met een paard?!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:12

Ja en nee denk ik. Voor beiden heeft het paard geen toestemming gegeven alleen rijden wordt wel normaal gevonden en "rijden" niet :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:13

Nachocheese schreef:
Wauw, dieren worden al voor zoveel dingen gebruikt en misbruikt. Laten we dit ook nog een soort van goedpraten. Laat dit alsjeblieft een taboe blijven. Straks hebben we allemaal van die gekkies in de weide staan, want ja het dier voelt er toch niets van?

En als mijn buurman dan een paard heeft wat hij perfect verzorgd (2 dus eigenlijk) die een geweldig leven hebben, maar waar hij wel 3x in de week seks mee heeft. Mag dat dan wel omdat ze nergens anders voor gebruikt worden?

Waar trekken we de lijn? Moet alles wat we doen goed zijn voor dieren? Want dan moeten er een hoop dieren uit Nederland weg en zijn we met zijn allen in 1 klap veganist. Moeten dingen niet-slecht zijn voor dieren? Want dan mag dit ook.

Als deze man het paard uit de stal had gehaald en er in de bak een ritje op had gemaakt dan had dit het nieuws niet eens gehaald. Terwijl het voor de eigenaar waarschijnlijk ook bijzonder vervelend was.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:13

karuna schreef:
Nee was geen furrie in dit geval maar ja er zijn ook mensen die liefde voelen voor alleen furries. Ieder zijn smaak en voorkeur toch. Niks mis mee

Wordt niks goedgepraat alleen ziek, gestoord? Gekkies? Dat zijn gewoon te harde woorden. -O- voor een zwaar gelovige is iedereen die sex heeft voor het huwelijk of homos of lesbienes ziek gestoord en gekkies. Fijn toch dat dat taboe verdwenen is :j

Ik heb het alleen maar over het taboe seks met dieren. Ik heb het nergens over gelovige gehad of andere taboes.

Ik snap niet wat je met je eerste alinea wilt zeggen vjestagirl?
Laatst bijgewerkt door Nachocheese op 28-07-18 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:14

SavannahNx schreef:
@JustMe
Dus jij wilt rijden op een paard vergelijken met seks hebben met een paard?!

Het is beiden gebruik/misbruik maken van een dier, het dier kan voor beiden geen toestemming geven noch weigeren en het dier houdt er in beide gevallen als het goed is niets aan over (en die kans is bij seks nog kleiner dan bij ermee rijden). Wat is precies het verschil?