Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabier schreef:karuna schreef:En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.
Dus gestoord nee aparte voorkeuren misschien wel
Mensen die liefde voelen voor mensen in hondenkostuums zijn ook gestoord
JustMe8484 schreef:Maar wanneer is liefde voelen dan gestoord? Ik denk dat menig blokker 'ja' antwoord op de vraag of hij of zij van zijn paard houdt... Waar ligt dan de grens?
anjali schreef:StillAngel schreef:Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig. Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.
Arabier schreef:karuna schreef:En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.
Arabier schreef:JustMe8484 schreef:Maar wanneer is liefde voelen dan gestoord? Ik denk dat menig blokker 'ja' antwoord op de vraag of hij of zij van zijn paard houdt... Waar ligt dan de grens?
Je mag vallen op ieder persoon in de wereld, vrouwen mannen transneutralen enzo maar geen dieren, dat hoort niet. of kinderen. je mag houden van je paard maar niet seks willen of willen trouwen
anjali schreef:StillAngel schreef:Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig. Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.
anjali schreef:StillAngel schreef:Dieren worden inderdaad al op vele manieren mishandeld,en nu zouden ze zich ook nog sexueel moeten laten misbruiken?Want dat is dit toch echt. En dat die man zegt dat die merrie zou instemmen ermee,dat zeggen verkrachters altijd.Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig.
lovecappie schreef:quera schreef:Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.
Lees even mijn zojuist geplaatste reactie. Het gaat er niet om of het voor die merrie traumatisch was of dat ze “alleen gekriebel heeft gevoeld”. Het gaat mij erom dat m’n mond openvalt bij het feit dat het normaal gevonden wordt dat er met deze doelstelling iets naar binnen wordt gebracht bij een dier!
Voor medische doeleinden zal het net zo vervelend zijn voor haar, of misschien wel vervelender, maar dat vind ik heel iets anders. Dat doe je voor de gezondheid van het dier en niet uit eigen belang. Ik kan er met m’n pet niet bij dat het normaal gevonden wordt puur en alleen voor het genot van die gek, “want de merrie voelt toch maar een beetje gekriebel”.
Edit:
Insemineren etc is natuurlijk wel uit eigenbelang, maar daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van. Al vind ik dat nog steeds héél iets anders. Het gaat mij om het doel en de rede waarom je iets bij een dier naar binnen brengt.
Opvoelen is namelijk toch ook wel deels voor de gezondheid van de merrie en eventueel zelfs het veulen. Ook dit is weer niet te vergelijken met deze zieke situatie.
SavannahNx schreef:Fortitude schreef:Dafuq did I just read
That.
En HOE kan het dat mensen deze man niet gestoord vinden? Paard heeft er misschien niet onder geleden maar om het “normaal” te noemen omdat de merrie er geen last van had... heel bijzonder.
anjali schreef:@Justme: Dat rijden is het werk van het paard waar hij zijn onderhoud mee verdient.Dat moet een mens ook.Maar niemand hoeft zich sexueel te laten misbruiken,of je nu mens ,dier, kind,of wat dan ook bent.
anjali schreef:@Justme: Dat rijden is het werk van het paard waar hij zijn onderhoud mee verdient.Dat moet een mens ook.Maar niemand hoeft zich sexueel te laten misbruiken,of je nu mens ,dier, kind,of wat dan ook bent.
Nachocheese schreef:Wauw, dieren worden al voor zoveel dingen gebruikt en misbruikt. Laten we dit ook nog een soort van goedpraten. Laat dit alsjeblieft een taboe blijven. Straks hebben we allemaal van die gekkies in de weide staan, want ja het dier voelt er toch niets van?
karuna schreef:Nee was geen furrie in dit geval maar ja er zijn ook mensen die liefde voelen voor alleen furries. Ieder zijn smaak en voorkeur toch. Niks mis mee
Wordt niks goedgepraat alleen ziek, gestoord? Gekkies? Dat zijn gewoon te harde woorden.voor een zwaar gelovige is iedereen die sex heeft voor het huwelijk of homos of lesbienes ziek gestoord en gekkies. Fijn toch dat dat taboe verdwenen is
SavannahNx schreef:@JustMe
Dus jij wilt rijden op een paard vergelijken met seks hebben met een paard?!