Politie maakt excuses aan eigenaresse 'uitgedroogde' paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:50

Boras schreef:
Ik vraag me zo vaak af bij berichten van de politie op sociale media of het bericht wel verstandig is. Wat mij betreft laten ze het achterwege.

Laatst deden ze hier op facebook een bericht: "We hebben gepatrouilleerd in dorp X. Het viel ons op dat daar veel ramen en deuren open stonden. We willen iedereen er op wijzen ramen en deuren te sluiten wanneer je weg gaat" ...

Zo iets ongelooflijk doms heb ik dan weer nooit gezien...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:05

:= _-:( _-:( :oo
Veulen84 schreef:
Boras schreef:
Ik vraag me zo vaak af bij berichten van de politie op sociale media of het bericht wel verstandig is. Wat mij betreft laten ze het achterwege.

Laatst deden ze hier op facebook een bericht: "We hebben gepatrouilleerd in dorp X. Het viel ons op dat daar veel ramen en deuren open stonden. We willen iedereen er op wijzen ramen en deuren te sluiten wanneer je weg gaat" ...

Zo iets ongelooflijk doms heb ik dan weer nooit gezien...

IHN

Re: Politie maakt excuses aan eigenaresse 'uitgedroogde' paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:47

Welnee, hartstikke slim juist...heel jattend nederland komt naar dorp X, ze zetten een fuik en hoppa….weg criminaliteit.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:54

IHN schreef:
Welnee, hartstikke slim juist...heel jattend nederland komt naar dorp X, ze zetten een fuik en hoppa….weg criminaliteit.

Je gaat ermee lachen maar in de VS hebben ze dat onlangs gedaan: oproep dat mensen hun drugs gratis konden laten testen op gif en daar is echt een pak volk op afgekomen :+ ... Was een goede vangst... }>

Shadow0

Re: Politie maakt excuses aan eigenaresse 'uitgedroogde' paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:01

Daar vind ik weinig grappigs aan - het criminaliseren van drugs kost in allerlei vormen veel levens. Ik vind het aanbieden van tests zoals dat in Nederland gebeurt om doden te voorkomen echt vele malen beter.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:14

Wie beslist om drugs te nemen, is zelf verantwoordelijk voor de gevolgen...

Maar da's geen populair standpunt want tegenwoordig moet de maatschappij iedereen zijn/ haar handje vasthouden en is het altijd de schuld van een ander... Maar da's helemaal off-topic :+ ...

En als je nu echt denkt dat de politie even vrolijk je drugs gaat testen, dan ben je imo al ver heen...
Laatst bijgewerkt door maximuss op 12-07-18 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:16

Inderdaad super dom. Daarnaast pak je er ook niet de echte criminelen mee, maar de gebruiker die verder niemand kwaad doet. Met andere worden, je naait mensen keihard en je bereikt er ook nog eens niks mee. Echt klopje op de schouder waard hoor, top.

In NL kun je gewoon je drugs laten testen hoor, gelukkig wel. Vaak doet een dealer dat zelfs al omdat die ook liever geen doden op hun geweten hebben en als je verstandig bent laat je het zelf nog eens testen. Allemaal gratis en voor niets zonder moeilijk gedoe.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 14:57

IHN schreef:

Nou zo slim waren ze dus niet...