Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quarterH schreef:Nogmaals, het wel of niet broodfok en de details daarvan zijn totaal NIET relevant in dit verhaal!!
Er is Brand geweest en daardoor zijn op verschrikkelijke wijze 3 paarden om het leven gekomen.
De hele discussie over de honden van de woefkesranch hoort hier helemaal niet thuis.
sevke schreef:Tragisch? Het is vreselijk om jouw paard voor je ogen te zien verbranden en je kunt niks doen.
Arme mensen, arme arme paarden.
Hoe wil je het opvatten?
maximuss : dit is wel heel erg wat jij mij hier aanpraat!!
maximuss schreef:Het feit dat er geopperd wordt dat het toch weel heel erg is dat die mens nu het EK moet missen (derde keer) toont imo aan dat sevke vooral denkt aan de financiële/ sport waarde van een paard en dan ben ik niet verwonderd dat zij ook geen probleem heeft met het broodfokken... Nu da's het fijne aan vrije meningsuiting: iedereen mag vrij denken en uiten wat hij/zij wil...
maximuss schreef:Het feit dat er geopperd wordt dat het toch weel heel erg is dat die mens nu het EK moet missen (derde keer) toont imo aan dat sevke vooral denkt aan de financiële/ sport waarde van een paard en dan ben ik niet verwonderd dat zij ook geen probleem heeft met het broodfokken... Nu da's het fijne aan vrije meningsuiting: iedereen mag vrij denken en uiten wat hij/zij wil...
Is het erger omdat er nu een sportpaard dood is, imo niet. Elk paard dat op die manier sterft is tragisch.
Ivm de brand: een paardenstal is standaard hoog in brandlast en in combinatie met het huidige weer is een brand vlug ontstaan... Vuur gaat zich razendsnel verspreiden en of de genoemde tijdlijn echt correct is, laat ik in het midden maar een halfuur tussen zichtbare, uitslaande brand en ontdekking met nog levende dieren lijkt mij sterk... Nu, de details zijn niet openbaar gemaakt dus dit zijn aannames op grond van mijn professionele ervaring.

GUSTIxBILL schreef:Mischien omdat je zelf zo agressief begon sevke.