Glock's Undercover officieel met wedstrijdpensioen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:47

_San87_ schreef:
Janine1990 schreef:

Het werkt wel zo te lezen...

Mijn bedrijfskundige/communicatieve achtergrond zal er wel te zakelijk voor zijn. Niet passen bij de doelgroep. :D

Juist wel! Diegene die de Facebook van Glock beheert doet het bijvoorbeeld heel erg slim.

Ik bedoel ook dat mijn achtergrond niet past bij de doelgroep. :P

Die fb vind ik namelijk ook genant kinderlijk. Met name als ik dan kijk naar de grote naam er achter.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:00

Janine1990 schreef:
_San87_ schreef:

Juist wel! Diegene die de Facebook van Glock beheert doet het bijvoorbeeld heel erg slim.

Ik bedoel ook dat mijn achtergrond niet past bij de doelgroep. :P

Die fb vind ik namelijk ook genant kinderlijk. Met name als ik dan kijk naar de grote naam er achter.

Oh ik vind het juist lekker luchtig en los. Serieus afgewisseld met geinen en tonen dat de paarden daar paard mogen zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:31

_San87_ schreef:
Oh ik vind het juist lekker luchtig en los. Serieus afgewisseld met geinen en tonen dat de paarden daar paard mogen zijn.

Oh, dat is niet zo zeer waar ik op doel hoor... Het is goed dat dat soort dingen worden getoond.
Het contrast vind ik alleen zo onwijs zo schril. De heren rijden al 6 jaar voor Glock, maar pas sinds een klein jaartje (denk ik?) zie je dergelijke berichten. En het ging van zero to sixty in 3.5 :+

Daarbij zijn ze best veel in het nieuws geweest, iedereen vindt er wat van.
Iemand merkte hier al op dat de heren snel resultaat boeken, maar dat er over het duurzame te twisten valt. We hebben allemaal Lingh en Gribaldi zien komen en gaan. We zien allemaal tegenwoordig de enorm scherpe paarden (en dat is heus niet alleen bij deze heren hoor, maar wel meer een trend in nederland dan daarbuiten).

In die opzichten vind ik het er kinderlijk dik bovenop liggen dat ze iets te bewijzen hebben. Ik geloof beslist niet dat die paarden compleet afgeronseld worden of wat dan ook. Maar deze manier van communiceren zou me bijna doen twijfelen.

Ik verwacht van een grote naam als Glock dat er toch wel een goede manager op het bedrijf zit, die de paardensport ook nog enigszins zakelijk kan benaderen. Iedereen vindt het vervelend dat er negatieve oordelen worden geveld aan zijn/haar adres, maar het tegendeel overdreven bewijzen is naar mijn idee niet de juiste aanpak. Ik word er in ieder geval aardig kriegelig van.

Maar zoals ik al zei, mijn bedrijfskundige achtergrond zal hier een te grote vinger in de pap hebben. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:34

Ik zou niet weten sinds wanneer hun Facebook actief is... Wel al een paar jaar denk ik.

Ik denk ook niet dat je Glock als bedrijf af moet rekenen op hun Facebookpagina. Ze spelen enorm goed in op wat mensen willen zien. Getuige de aantal likes en reacties.

Lijkt me juist een goede manier van omgaan met social media.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 04-06-18 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:35

_San87_ schreef:
Ik zou niet weten sinds wanneer hun Facebook actief is... Wel al een paar jaar denk ik.

Er kan best een nieuwe marketingmanager zijn hoor... Met een geheel nieuwe aanpak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Glock's Undercover officieel met wedstrijdpensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:41

Ik had nog een edit geplaatst :P.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:42

_San87_ schreef:
Ik denk ook niet dat je Glock als bedrijf af moet rekenen op hun Facebookpagina.

Glock als bedrijf is een grote wapenfabrikant, neem aan de je enkel het paardengedeelte bedoeld?

Ik vraag mij altijd af waarom ze het logo, vrijwel gelijk aan dat van de wapens, op de oornetjes precies hebben gezet op de plaats waar je een paard het beste kunt schieten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:47

fransje23 schreef:
_San87_ schreef:
Ik denk ook niet dat je Glock als bedrijf af moet rekenen op hun Facebookpagina.

Glock als bedrijf is een grote wapenfabrikant, neem aan de je enkel het paardengedeelte bedoeld?

Ik vraag mij altijd af waarom ze het logo, vrijwel gelijk aan dat van de wapens, op de oornetjes precies hebben gezet op de plaats waar je een paard het beste kunt schieten..

Wellicht omdat je het logo daar het beste ziet. :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:49

Resistance schreef:
fransje23 schreef:

Wellicht omdat je het logo daar het beste ziet. :)

Waarschijnlijk wel maar ik vind het wel ironisch :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:47

fransje23 schreef:
_San87_ schreef:

We hebben het toch over het paardenbedrijf dit hele topic? Dus ja, het paardengedeelte.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 05:58

Janine1990 schreef:
_San87_ schreef:

Oh, dat is niet zo zeer waar ik op doel hoor... Het is goed dat dat soort dingen worden getoond.
Het contrast vind ik alleen zo onwijs zo schril. De heren rijden al 6 jaar voor Glock, maar pas sinds een klein jaartje (denk ik?) zie je dergelijke berichten. En het ging van zero to sixty in 3.5 :+

Daarbij zijn ze best veel in het nieuws geweest, iedereen vindt er wat van.
Iemand merkte hier al op dat de heren snel resultaat boeken, maar dat er over het duurzame te twisten valt. We hebben allemaal Lingh en Gribaldi zien komen en gaan. We zien allemaal tegenwoordig de enorm scherpe paarden (en dat is heus niet alleen bij deze heren hoor, maar wel meer een trend in nederland dan daarbuiten).

In die opzichten vind ik het er kinderlijk dik bovenop liggen dat ze iets te bewijzen hebben. Ik geloof beslist niet dat die paarden compleet afgeronseld worden of wat dan ook. Maar deze manier van communiceren zou me bijna doen twijfelen.

Ik verwacht van een grote naam als Glock dat er toch wel een goede manager op het bedrijf zit, die de paardensport ook nog enigszins zakelijk kan benaderen. Iedereen vindt het vervelend dat er negatieve oordelen worden geveld aan zijn/haar adres, maar het tegendeel overdreven bewijzen is naar mijn idee niet de juiste aanpak. Ik word er in ieder geval aardig kriegelig van.

Maar zoals ik al zei, mijn bedrijfskundige achtergrond zal hier een te grote vinger in de pap hebben. :)

Dat van Lingh en Gribaldi klopt niet helemaal naar mijn weten. Lingh werd verkocht door de eigenaar en Gribaldi heeft hij wel tot op redelijke leeftijd op wedstrijd uitgebracht.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 07:03

Ben je vergeten hoe beide in de staak gingen in de ring? Piaffe was nogal een dingetje als ik me niet vergis...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:39

Zet daar tegenover een hele rits paarden die het wel goed deden onder Edward.
Ik ben niet pro-Edward, maar enige nuance is wel op z'n plaats.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:46

Natuurlijk communiceer je als een bedrijf niet zakelijk op Facebook, daar is het toch het platform niet voor? Dat doe je in je mailings en op je website, maar de doelgroep van Facebook is toch net wat anders ingesteld. Die benader je niet zakelijk.

Die berichten staan er trouwens al jaren... Ik volg ze echt al lang.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:49

Lingh ging niet in de staak, Gribaldi ging in de staak toen Lingh verkocht werd en hij het "eerste" paard werd. Toen kwam er meer druk op en hij moest beter piafferen en daar is het mis gegaan.

Edward is een hele beste ruiter met veel gevoel, maar het is wel zo dat die paarden in HET systeem moeten passen en niet andersom. En niet ieder paard trekt dat mentaal of fysiek en zo zijn er al een heleboel via de achterdeur verdwenen. (maar goed, daar hoor je natuurlijk niks over)

Daarnaast moet ik altijd een beetje lachen om de foto's van de paarden in de wei, het is goed dat ze het doen hoor. Maar het is wel een paar keer per week een uurtje oid. (iets is beter dan niets natuurlijk)

Marketing is inderdaad top ;)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:57

Bokt is bokt niet als er geen mensen zijn die wat te zeiken hebben. :r

Wanneer is het dan wél goed volgens degenen die weer eens commentaar leveren?

De beste stuurlui staan aan wal he. Zijn vast ook bij alle trainingen geweest van Undercover. Neem ik aan toch? Omdat iedereen zo goed weet dat het Edward zijn schuld is dat Undercover zo geworden is? Want er zijn natuurlijk niet meer mogelijkheden waardoor hij zo lastig geworden is. 8)7

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:36

Weet je wat ik triest vind?
Dit :r gebruiken voor mensen.
Voor mensen die een andere mening hebben dan jij.
En hen ook nog eens walgelijk noemen.
Wat ben je dan zelf, vraag ik me af.

Fijn dat het dier nu dan toch rust wordt gegund, dat het er nog maar lang van mag genieten.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:18

Het gaat erom dat mensen altijd iets te mekkeren hebben. En jij noemt de ander nu ook walgelijk. Het is altijd zo lekker makkelijk om iemand af te zeiken vanaf een toetsenbord en het dan te gooien op 'ja maar mijn mening'. Hou het gewoon voor je dan joh. Het voegt zo weinig toe.

Straks gaat er nog gezeurd worden dat Undercover net het verkeerde kleur halster heeft :+

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:21

(Ik noem niemand walgelijk)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:33

Ik heb ook niemand walgelijk genoemd hoor. Lezen. ;)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:35

Nee je doet het heel sneaky, niet direct. Terwijl niemand hier het woord walgelijk in de mond heeft genomen.

Boras schreef:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:40

Elisa2 schreef:
Lingh ging niet in de staak, Gribaldi ging in de staak toen Lingh verkocht werd en hij het "eerste" paard werd. Toen kwam er meer druk op en hij moest beter piafferen en daar is het mis gegaan.

Edward is een hele beste ruiter met veel gevoel, maar het is wel zo dat die paarden in HET systeem moeten passen en niet andersom. En niet ieder paard trekt dat mentaal of fysiek en zo zijn er al een heleboel via de achterdeur verdwenen. (maar goed, daar hoor je natuurlijk niks over)

Daarnaast moet ik altijd een beetje lachen om de foto's van de paarden in de wei, het is goed dat ze het doen hoor. Maar het is wel een paar keer per week een uurtje oid. (iets is beter dan niets natuurlijk)

Marketing is inderdaad top ;)

Ben ik misschien in de war met een ander. Maar het was iig rond dezelfde tijd als Gribaldi.
Zal vanavond even kijken of ik het betreffende filmpje kan vinden.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:05

_Reneee schreef:
Nee je doet het heel sneaky, niet direct. Terwijl niemand hier het woord walgelijk in de mond heeft genomen.

Boras schreef:

Niks sneaky, ik noem mensen niks, ik spreek enkelen aan. En vraag me af hoe men zichzelf zouden willen noemen als er een spiegel wordt voorgehouden. Het is namelijk nogal wat om van anderen te walgen en zelfs deze :r te gebruiken naar anderen toe. In een discussie. Iets met omgangsvormen.

Walgelijk ligt in het verlengde van "ik walg van mensen die...... " . Lees maar terug.

Hier laat ik het bij, want het zal knap vervelend worden voor buitenstaanders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:10

Je zal maar ergens wakker van liggen...

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:10

Ik gelukkig niet.