_San87_ schreef:Oh ik vind het juist lekker luchtig en los. Serieus afgewisseld met geinen en tonen dat de paarden daar paard mogen zijn.
Oh, dat is niet zo zeer waar ik op doel hoor... Het is goed dat dat soort dingen worden getoond.
Het contrast vind ik alleen zo onwijs zo schril. De heren rijden al 6 jaar voor Glock, maar pas sinds een klein jaartje (denk ik?) zie je dergelijke berichten. En het ging van zero to sixty in 3.5
Daarbij zijn ze best veel in het nieuws geweest, iedereen vindt er wat van.
Iemand merkte hier al op dat de heren snel resultaat boeken, maar dat er over het duurzame te twisten valt. We hebben allemaal Lingh en Gribaldi zien komen en gaan. We zien allemaal tegenwoordig de enorm scherpe paarden (en dat is heus niet alleen bij deze heren hoor, maar wel meer een trend in nederland dan daarbuiten).
In die opzichten vind ik het er kinderlijk dik bovenop liggen dat ze iets te bewijzen hebben. Ik geloof beslist niet dat die paarden compleet afgeronseld worden of wat dan ook. Maar deze manier van communiceren zou me bijna doen twijfelen.
Ik verwacht van een grote naam als Glock dat er toch wel een goede manager op het bedrijf zit, die de paardensport ook nog enigszins zakelijk kan benaderen. Iedereen vindt het vervelend dat er negatieve oordelen worden geveld aan zijn/haar adres, maar het tegendeel overdreven bewijzen is naar mijn idee niet de juiste aanpak. Ik word er in ieder geval aardig kriegelig van.
Maar zoals ik al zei, mijn bedrijfskundige achtergrond zal hier een te grote vinger in de pap hebben.