Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pistasche schreef:germie schreef:Nu ben ik gelukkig geen 95 kg, maar ik vind je er niet dik uitzien hoor.
waarschijnlijk ben je langer dan 1.85 en t ja, vrouwen zijn dan gewoon snel 90kg of meer.
Dat betekent dus dat je gewoon ergens wat moet laten amputeren. De borsten? Scheelt vast zo'n 4kg.![]()
![]()
Even serieus, soms ben je dus gewoon van nature zwaar. Punt. En dan kun je prima rijden.
Dus... omdat je van nature zwaar bent heeft een paard pech? Wat maakt voor het paard precies het verschil? Dat gewicht van nature of door een andere reden is toch hetzelfde gewicht op de paardenrug?
germie schreef:Absoluut niet, want je zit het paard niet in de weg. Jij zegt dat iemand die gewoon 2m is en dus zwaar gewoon nooit kan paardrijden. En dat is absurd. Als je zwaar gebouwd bent kun je er wel rekening mee houden, maar je kunt nooit zeggen dat die persoon niet moet rijden. Daar gaat het mij om.
? Ik definieer namelijk nergens wat ik te zwaar vind. Ik leg alleen een stelling voor als reactie op jouw bericht... BloemBloem schreef:Precies dit!
Op de manege waar mijn dochtertje rijdt werden vorige week alle kindjes bij aanvang gewogen. Ik vind dit een heel goed initiatief!