AylaB schreef:Laura_ schreef:Tuurlijk dat kan ook. Ik ben ook vaak alleen op stal (pensionstal) Maar bij het woord manege (zeker als er ook over lessen worden gesproken) heb ik toch het idee dat er ook openingstijden zijn. Tuurlijk, daar kan vanaf geweken worden, dat gebeurd bij ons op de manege ook (mensen met eigen paard hebben sleutel). Maar toch heb ik niet het idee dat er bij ons regelmatig mensen alleen zijn na openingstijden.
Misschien dat ik er daarom een naar gevoel bij krijg.
ze kan ook een eigen paard hebben op de manege, ze hoeft niet perse een manege ruiter te zijn. en ik ben ook vaak alleen op stal en ben 16, vind het juist lekker rustig.
Zoals ik al zei. Ik heb niet het idee dat de mensen bij mij op de manege met een eigen paard vaak alleen zijn.. Misschien van mij verkeerd om het in het topic te melden, maar het wekte bij mij een naar gevoel op.
Zoals ik in het topic heb gelezen is het waarschijnlijk wat medisch geweest en geen misdrijf. Misschien een kleine troost voor de ouders en nabestaande. Dat had ook net zo goed thuis kunnen gebeuren!
Wat mij betreft houden we over bovenstaande op en kunnen we dit topic alleen nog richten op het meisje en haar nabestaande!