Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kahawa schreef:Misschien heeft de ontkenning ook meegespeeld in het hoger uitvallen van de straf.
oomens schreef:Cowboy55 schreef:Bron: nou ja, google de naam maar. Als ik de link plaats krijgen we weer de achternamendiscussie.
Pas maar op! De censuurcommissie heeft besloten dat dat niet alleen offtopic ofonwenselijkdoubleplus ungood is, maar dat het zelfs een onnodige discussie zou zijn.
Mag ik niet zeggen dat ik geen link/bron kan vermelden omdat de bron in de titel van de link al rechtstreeks verwijst naar een naam die al-dan-niet geacht wordt niets bij te dragen aan de discussie....of zo? Cowboy55 schreef:Hoebedoellu?Mag ik niet zeggen dat ik geen link/bron kan vermelden omdat de bron in de titel van de link al rechtstreeks verwijst naar een naam die al-dan-niet geacht wordt niets bij te dragen aan de discussie....of zo?
oomens schreef:Cowboy55 schreef:Hoebedoellu?Mag ik niet zeggen dat ik geen link/bron kan vermelden omdat de bron in de titel van de link al rechtstreeks verwijst naar een naam die al-dan-niet geacht wordt niets bij te dragen aan de discussie....of zo?
Nee, je mag niet suggereren dat er iets als een achternamendiscussie zou kunnen bestaan.
plegen.