Wat als je je paarden/beesten weg doet en je vriend zegt na 3 maanden ik kap ermee? Is je maatje weg en je vriend, zit je dan alleen op de stoep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dravergekkie schreef:LiVetime schreef:Het lijkt alsof ze paarden houdt middenin de stad? Vraag me af of ze ooit buiten komen, op de wandelingen na?
Apart zeg...
Is hier wel meer..Inmiddels wel een stuk minder als vroeger.
Pakhuizen waar stallen in gemaakt zijn om paarden te houden.
Meeste van dit soort stallen hebben inderdaad geen buitenplek.
Koper schreef:foxy80 schreef:Typisch paardenmeisje ja, stal waar je van de grond kan eten maar in huis gatsmerige ramen die huilen om een sopje
Hallooo, zeewind? Storm? Of lap jij je ramen elke dag soms?
asm_kayleigh schreef:Ik denk dat een vriend je eerder de deur uit zet dan een paard (of te wel niet)
Wat als je je paarden/beesten weg doet en je vriend zegt na 3 maanden ik kap ermee? Is je maatje weg en je vriend, zit je dan alleen op de stoep
Dani199764 schreef:Ja een dierenliefhebber was hij ook wel, tenminste hij vond ze wel prima zei die, maar naar mate de tijd voorderde bleek dat hij allergisch was (dat wist die zelf, was het alleen even vergeten te vertellen). Heel erg sneu voor hem, maar toen MOEST ik ineens alles weg doen volgens hem, want hij was toch wel zo belangrijk dat ik dat er voor over had..
Chasey schreef:Maar voordat je met elkaar date... dan tast je toch al een beetje af of het een dierenliefhebber is?
Toen ik mijn man ontmoette was 1 van de eerste vragen 'Ben je een dierenvriend?'
Ja, dat was hij! Opgegroeid tussen de dieren! Paarden, honden en katten! Check!![]()
asm_kayleigh schreef:Ik denk dat een vriend je eerder de deur uit zet dan een paard (of te wel niet)
Dani199764 schreef:Ja een dierenliefhebber was hij ook wel, tenminste hij vond ze wel prima zei die, maar naar mate de tijd voorderde bleek dat hij allergisch was (dat wist die zelf, was het alleen even vergeten te vertellen). Heel erg sneu voor hem, maar toen MOEST ik ineens alles weg doen volgens hem, want hij was toch wel zo belangrijk dat ik dat er voor over had..
Cowboy55 schreef:asm_kayleigh schreef:Ik denk dat een vriend je eerder de deur uit zet dan een paard (of te wel niet)
Het zou toch ook kunnen dat je je vriendje wegdoet en je paardje het 3 maanden later begeeft aan een ziekte? ? Is je maatje weg en je vriend, zit je dan ook alleen op de stoep.
Lianne schreef:ik vraag me af of je wel paarden mag houden binnen de bebouwde kom. Dat moet je hier niet proberen!