16-jarige Romy richting de zware tour met papierloze Patrick

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: 16-jarige Romy richting de zware tour met papierloze Patrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 05:39

Maar aan degene die nooit hun paard zouden verkopen: Hoe kom je anders aan een paard? Iemand zou toch een keer zijn paard moeten verkopen, of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo :=

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 07:29

Nou bij een fokker vandaan. Verder worden altijd paarden verkocht. Of door mensen die stoppen met de hobby.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 07:41

Maar waarom is het bij haar dan opeens erg

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 07:50

Je houd wel van zeuren hè. Misschien nog even terug lezen. IK vind het erg wanneer mensen meer van de sport en het scoren van winstpunten houden dan van hun paard. Als jij dat niet vind prima. Sluit je aan bij die grote groep die je mening deeld. Ik vind het erg omdat mijn paarden mijn alles zijn en als ze niet meer in de sport kunnen meekomen of te oud worden dan hebben we nog zoveel meer dingen die we kunnen doen. Dan ruil ik ze niet in voor de volgende.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 08:20

Wat een leuke meid en paard! Het is een prachtige combi en ze heeft veel geluk dat haar ouders net het paard hebben gevonden dat haar talent naar boven haalt.

Dat die te koop komt is toch alleen maar top. Hij zal echt niet voor een schijntje ingeruild worden en zal een fantastisch leerpaard zijn voor een. Andere ruiter

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 08:30

Wat een leuk artikel!!
En wat een hoop emoties maakt het weer los.

Zelf verwacht ik dat de familie echt niet alleen maar de hoofdprijs qua geld wil hebben mochten ze besluiten het paard te verkopen.
Ook de combinatie moet goed zijn.

En inderdaad, zij wil verder komen in de sport.
Met of zonder Patrick.
Haar goed recht.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:23

Jester_ schreef:
of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo :=
:)* *\o/*

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:40

Riel schreef:
Jester_ schreef:
of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo :=
:)* *\o/*

Kan je er dan eentje voor mij printen?

Zwart 1.47 groot met vier witte voetjes en dikke manen en staart. Dat is prima voor ons haha

Hier gaan normaal de paarden ook niet weg. Maar als de kids uit gereden zijn op hun grote pony gaat deze toch ook naar een andere ruiter. Ik kan nu eenmaal niet alles bijhouden en als het een brave pony is die een ander jonger kind veel kan leren vind ik dat prima. Zijn ze oud en niet meer te berijden mogen ze hier hun pensioen doen.

Ik vind het een prachtverhaal . Bewijst maar dat je niet altijd dure paarden met papier moet hebben om iets te bereiken. Dat je met een gewoon papierloos paard het ook ver kan schoppen. Knap gedaan

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:44

Jester_ schreef:
Maar aan degene die nooit hun paard zouden verkopen: Hoe kom je anders aan een paard? Iemand zou toch een keer zijn paard moeten verkopen, of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo :=

Ik neem de knollen aan die naar de slacht gaan om hun karakter. :+

Maar dat buiten beschouwing gelaten. Ik heb niks tegen verkopen an sich. Voor mij was het meer omdat het meisje zo verliefd op het dier lijkt te zijn en dat volgens mij de ouders zeggen dat het dier wel te koop is. En mijn pennyhart denkt dan "laat die twee toch lekker bij elkaar blijven." :) Ik denk dat het eerste paard waarmee je dat niveau haalt toch altijd een ander plekje in je hart heeft dan de anderen.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 18:53

Jennyj01 schreef:
Je houd wel van zeuren hè. Misschien nog even terug lezen. IK vind het erg wanneer mensen meer van de sport en het scoren van winstpunten houden dan van hun paard. Als jij dat niet vind prima. Sluit je aan bij die grote groep die je mening deeld. Ik vind het erg omdat mijn paarden mijn alles zijn en als ze niet meer in de sport kunnen meekomen of te oud worden dan hebben we nog zoveel meer dingen die we kunnen doen. Dan ruil ik ze niet in voor de volgende.

Ik snap je wel hoor,hier blijven ze ook.
En uiteindelijk heeft Anky haar toppers toch ook gehouden.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:02

Schuur_ schreef:
Wat een leuke meid en paard! Het is een prachtige combi en ze heeft veel geluk dat haar ouders net het paard hebben gevonden dat haar talent naar boven haalt.

Dat die te koop komt is toch alleen maar top. Hij zal echt niet voor een schijntje ingeruild worden en zal een fantastisch leerpaard zijn voor een. Andere ruiter

Hier sluit ik me aan als de huidige amazone is uitgeleerd met dit dier en hij dit nog een keer kan presteren met een andere ruiter. Hij is pas 9 zou zonde zijn als hij nu al met pensioen zou gaan.
Ik snap wel dat er reacties zijn dat je zo’n paard nooit weg doet. En ik denk dat dat voor sommige ook geld mocht je het geld en ruimte hebben om hem te houden maar voor ruiter en paard zou zonde zijn als ze stil komen te staan in de sport!