Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Riel schreef:Jester_ schreef:of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo![]()
Jester_ schreef:Maar aan degene die nooit hun paard zouden verkopen: Hoe kom je anders aan een paard? Iemand zou toch een keer zijn paard moeten verkopen, of je moet ze laten printen met een 3d printer ofzo
Jennyj01 schreef:Je houd wel van zeuren hè. Misschien nog even terug lezen. IK vind het erg wanneer mensen meer van de sport en het scoren van winstpunten houden dan van hun paard. Als jij dat niet vind prima. Sluit je aan bij die grote groep die je mening deeld. Ik vind het erg omdat mijn paarden mijn alles zijn en als ze niet meer in de sport kunnen meekomen of te oud worden dan hebben we nog zoveel meer dingen die we kunnen doen. Dan ruil ik ze niet in voor de volgende.
Schuur_ schreef:Wat een leuke meid en paard! Het is een prachtige combi en ze heeft veel geluk dat haar ouders net het paard hebben gevonden dat haar talent naar boven haalt.
Dat die te koop komt is toch alleen maar top. Hij zal echt niet voor een schijntje ingeruild worden en zal een fantastisch leerpaard zijn voor een. Andere ruiter