Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keat schreef:Cheyenne, nou als het allemaal niet zo bedoeld is dan moet je wat gaan doen aan je manier van schrijven. Ik heb ooit op school begrepen dat ik goed ben in begrijpend lezen en iets anders dan wat ik benoemde kan ik van jouw verhaal er niet van maken.
Cheytjuh schreef:keat schreef:Cheyenne, nou als het allemaal niet zo bedoeld is dan moet je wat gaan doen aan je manier van schrijven. Ik heb ooit op school begrepen dat ik goed ben in begrijpend lezen en iets anders dan wat ik benoemde kan ik van jouw verhaal er niet van maken.
Nou sorry om het te zeggen maar verder neemt niemand aanstoot aan mijn manier van schrijven, dus ik zie persoonlijk geen reden om het te veranderen. Ik ben juist degene die altijd 'persoonlijk, naar mijn mening, enzovoorts' gebruik om duidelijk te maken dat wat ik schrijf puur mijn eigen mening isVeel duidelijker kan ik het niet maken dacht ik zo
Jester_ schreef:Nou ik ken best veel geldersen. Maar over het algemeen zijn dat niet hele brave, werkwillige paarden maar hele bange luie trapzakken. En daar kunnen deze misschien best verandering in brengen