Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georged schreef:Vreselijk... volgens RTL was het inderdaad hartfalen. Maar is dat een conclusie die ze dan al kunnen trekken? Zonder dierenarts? Blijft verschrikkelijk wat die lievelingsdieren soms mee moeten maken tijdens hun werk...
frosty117 schreef:Zoals de ene persoon niet tegen bloed kan of bang is voor spinnen, zo kan een ander persoon niet goed tegen het beeld van een opgetakeld paard. Misschien dat jij en ik daar tegen kunnen, maar ik vind het niet vreemd dat anderen dat wel moeilijk vinden. Er is vast ook wel iets waar jij niet tegen kan, niet?
Ik vind de foto van de agente naast haar paard persoonlijk ook erg treurig, het lijkt mij inderdaad een van de ergste dingen die je kunnen overkomen als politie te paard.
Tribunals schreef:Onali schreef:
Wat is daar verschrikkelijk aan?
Lijkt mij behoorlijk naar om je paard zo tegen te komen op Facebook.
Onali schreef:Het is anders het paard van de politie en niet van een particulier.
Ik snap niet zo goed wat er erg aan is. Het is gewoon een lichaam wat heel netjes en respectvol wordt opgetakeld.
Het is wel 6 a 700 kilo dood gewicht, ook de plaats is niet handig.
Niks bijzonders of engs aan te zien.
Georged schreef:Vreselijk... volgens RTL was het inderdaad hartfalen. Maar is dat een conclusie die ze dan al kunnen trekken? Zonder dierenarts? Blijft verschrikkelijk wat die lievelingsdieren soms mee moeten maken tijdens hun werk...
_Reneee schreef:Georged schreef:Vreselijk... volgens RTL was het inderdaad hartfalen. Maar is dat een conclusie die ze dan al kunnen trekken? Zonder dierenarts? Blijft verschrikkelijk wat die lievelingsdieren soms mee moeten maken tijdens hun werk...
Het overlijden van dit paard heeft niets te maken met het werk. Is gewoon domme pech. Ik vind het belachelijk hoe er nu op social media wordt gesproken over de bereden politie, net of die dit nog niet erg genoeg vinden.
SusanH schreef:In editie NL vanavond speciale aandacht voor de bereden politie nav dit ongeluk. Wordt om 18.15 uitgezonden.
Lake1234 schreef:Georged schreef:Vreselijk... volgens RTL was het inderdaad hartfalen. Maar is dat een conclusie die ze dan al kunnen trekken? Zonder dierenarts? Blijft verschrikkelijk wat die lievelingsdieren soms mee moeten maken tijdens hun werk...
Ik gok dat er al vrij snel autopsie is vericht. Paard wordt opgetakeld en weggereden met een politieauto voorop. Ik denk dat ze regelrecht naar een kliniek zijn gereden.
Politie zelf heeft ook belang bij wat de oorzaak is geweest.
Verschrikkelijk voor de collega’s. Daar gaat je maatje.