Annet_Dottie schreef:Ik heb contact met de eigenaresse, of beter gezegd de vrouw van wie de paarden in beslag zijn genomen, zij geeft aan dat paard zoekt baas verkeerd bezig is en dat er nog helemaal geen uitspraak gedaan is maar dat paard zoekt baas wel al 1 van haar paarden verkocht heeft... Ook klopt het van de oude dag genieten niet echt gezien de witte arabier erg op mijn oude pony lijkt en ik zo dus in contact gekomen ben, mijn oude pony is 19 en deze is veel jonger dus van de oude dag genieten word ook weer te snel en te hard geroepen..xxCYNNxx schreef:het is toch sowieso een organisatie die nog maar pas bestaat? Tenminste; tot ongeveer een maand terug had ik de naam nooit voorbij zien komen. Of ik moet wat vaker onder mn steen vandaan komen.
Krijg bij deze club ook het idee dat het voornamelijk uit pubermeiden bestaat die de boel runnen daar; zie bij filmpjes van hun in elk geval amper een volwassene rondlopen, zijn allemaal van die 13-14 jarige meiden die ik rond zie lopen.
Dus ja, ook ik zet vraagtekens bij het besluit om daar de paarden en ponies onder te brengen.
Ze bestaan al wel langer maar het is heeel raar volk ik heb gisteren pb contact met ze gehad via facebook en werd nog net niet uitgescholden en kreeg gelijk naar mijn hoofd geslingerd je bent een bokker zeker?? Ik heb jullie al eens uitgenodigd langs te komen maar dat durven jullie niet en ga zo maar door en iets met als je mensen leert kennen ga je van dieren houden ofzo, ik zocht contact met een dood normale vraag en kreeg daar geen antwoord op, ze gingen vragen terug stellen ipv gewoon antwoord geven, daarop vroeg ik waarom geef je niet gewoon antwoord en werd hij gelijk boos dat hij anders die vragen ook gesteld had, terwijl ik 1 vraag had en als het antwoord daarop nee was waren we gelijk uitgepraat.. Toen heb ik bedankt en berichten uitgeschakeld en vervolgens stuurde hij (Henk ten napel, de "baas" van alles, ik dacht dat ik met een van die jonge meisjes te maken had) me een prive bericht via zijn privé account om dus over bokt te beginnen..
Ben ik de enige die vind dat die vrouw niks de oordelen heeft dat iemand verkeerd bezig is. Ze moest zich schamen over de toestand van haar dieren

Ik vind het niet kunnen dat je dieren in zo'n modderpoel zet. Dan heb je teveel dieren of te weinig land en moet je daarin een keuze maken. Of je moet het geheel anders inrichten, maar dat ze er aan het begin van de winter al zo bijstaan, dat vind ik wel schandalig. Paarden met een wat lagere weerstand in zo'n modderpoel, dat is vragen om mok en dergelijke problemen. En behalve een modderpoel zie ik ook ranzige waterbakken en prikkeldraad, dat hoort gewoon niet.