4EverHobbes schreef:Nou nou CharmingS, wat val jij hard aan zeg. VanHuisUit geeft gewoon weer hoe hij/zij er over denkt. Dat relaas van jou schiet een beetje door qua toon.
Het is een gevoelig onderwerp en ik kan me voorstellen dat je er je bedenkingen bij hebt als dit nieuw voor je is. Beetje lief zijn voor elkaar is OOK heel natuurlijk!
Ik val niemand aan, ik voel me juist aangevallen over het feit dat het blijkbaar niet normaal is om een dier uit zijn lijden te verlossen. Want anders had het arme dier namelijk 2 dagen moeten wachten op de dierenarts voor een spuitje aangezien we daar in "the middle of nowhere" zaten. Dingen gaan in Amerika nou eenmaal niet zoals in Nederland.
Ik probeer alleen de situatie uit te leggen. En ja dat doe ik in een hele lap tekst omdat ik geen zin en tijd heb om hier iedere minuut mezelf te moeten verantwoorden.
@4everhobbes: Ik ben erg netjes geweest en heb mezelf alleen even verklaard op een duidelijke manier, als dat al niet meer kan zijn we wel heel erg ver gezakt hier. Enige wat ik kan bedenken waar mensen zich over aangevallen voelen, is mijn opmerking dat ik haar probleem niet bergijp.