Paarden lijden op bloedboerderijen in Zuid-Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 18:37

Nóg een reden om als vegetariër door het leven te gaan.

Selka

Re: Paarden lijden op bloedboerderijen in Zuid-Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 18:57

Helaas is veganist juister in dit geval Senna. Voor zuivel dient een koe toch echt zwanger te worden en wordt dus alsnog dit hormoon gebruikt.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 19:09

Selka schreef:
Helaas is veganist juister in dit geval Senna. Voor zuivel dient een koe toch echt zwanger te worden en wordt dus alsnog dit hormoon gebruikt.

Je hebt gelijk. Dierlijke producten zoals kaas en melk,haal ik dan ook zoveel mogelijk uit de biologische winkel.

Monique1963

Re: Paarden lijden op bloedboerderijen in Zuid-Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:22

Fijn dat dit topic er is, ik had er ook eentje over gestart. Ik heb de petitie getekend. Het zou goed zijn als de chemische vervanger zou worden gebruikt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:33

Fransje_70 schreef:
Het is ongelofelijk dat mensen de overtuiging hebben dat ze de natuur en alles maar met dieren mogen doen voor hun eigen gewin. Dat mensen dat 'gewoon' zijn gaan vinden en dan hun schouders ophalen. Het is toch 'normaal' dat mensen dieren produceren en gebruiken. Dat dierenlevens alleen maar in dienst staan voor de mensen?
Het is een ethische vraag of de mens zo mag heersen over de natuur. Ik zeg van niet. Ik vind de mens een afschuwelijk wezen hoe ze dier en natuur misbruikt. En een dier alleen fokken voor het leveren van bloed en/of vlees en dan praten over 'goed behandelen'.... een dier alleen maar in dienst van de mens, zelf heeft het dus geen waarde, alleen maar voor de mens om een product te leveren. Ik kan daar in ieder geval niet mee instemmen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
WOUW, wat mooi verwoord, en ZOOOOOOO waar!

Ik heb het filmpje nog niet eens gestart...... Ik had hier nog nooit van gehoord, maar de tranen lopen al over m'n wangen bij alleen de gedachte al ;(