SusanH schreef:Weet nog wel dat ze een keer op SGW Ysselsteijn waren toen mijn man ook startte, moest hij tegelijk los springen met de Chinezen. Dat ging niet al te bestmaar was wel vermakelijk idd.
Haha, precies!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Weet nog wel dat ze een keer op SGW Ysselsteijn waren toen mijn man ook startte, moest hij tegelijk los springen met de Chinezen. Dat ging niet al te bestmaar was wel vermakelijk idd.
SusanH schreef:Nou idd![]()
Degene die nu 2e staat traint niet bij Lips. Hij heeft een eigen website: http://www.alexhuatian.com/ maar goed we gaan nu wel erg off topic.
Ik ben wel benieuwd of de docu nog ergens anders uitgezonden wordt, ik ga mijn ogen en oren open houden.
Grobbebol schreef:Nou, hij heeft het niet aan zichzelf te danken. Hij zit zijn paard alleen maar in de weg.
Alle eer komt zijn paard toe.
[ Afbeelding ]
safina schreef:Grobbebol schreef:Nou, hij heeft het niet aan zichzelf te danken. Hij zit zijn paard alleen maar in de weg.
Alle eer komt zijn paard toe.
[ Afbeelding ]
Ach kom, wat genuanceerder kan ook wel. Als ik op dat beest klim worden we echt geen tweede in Boekelo en Nederlands kampioen hoor. Ik weet niet hoe het met jouw talenten zit?
Heb Tim prima zien rijden vandaag. Echt heel knap het hoofd koel gehouden en rondgestuurd. En wie zn paard in de weg zat ging het echt niet redden in dat parcours. Paard is trouwens niet altijd makkelijk. Echt een heethoofd, geen brave machine met automatische piloot.
En van elke ruiter kan je wel wat foto's uit de cross vinden waar hij of zij het paard in de weg zit. Of fouten maakt. Of uit balans is. Of op zn bek gaat. Of niet fijn uitkomt. Of wat dan ook. Bewijst dat dat ze slechte ruiters zijn?