Paardenmisbruiker in Hoorn op heterdaad betrapt *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:23

GamblersCup schreef:
Nies_ zet er een giechelende emoticon achter... daar wordt op gereageerd.

Gatverdamme, wat een smerige klootzäk... ik had élke nacht in de stal gaan zitten waken en hem zelf aangepakt.

De eeuwige discussie over die emoticon.. Ik vind het de nagelbijtende smiley, Nies ook denk ik zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:25

Schoentje schreef:
Als hij het puur bij seks met het paard heeft gehouden, dan is het geen mishandeling nee. Dan zou KI of opvoelen door een dierenarts, waarbij de hele arm in de vulva van het paard verdwijnt helemaal mishandeling zijn.
Het paard ondervindt van alleen dat knakworstje naar binnen gelukkig geen nadelig gevolg.

Maar ontzettend smerig is het wel en natuurlijk is het vreselijk als een vreemdeling zoiets met je paard doet. Zoals al geschreven hierboven, dit hoort niet en past niet bij onze cultuur. Naast voor de inbraak moet deze knul natuurlijk ook voor het seksueel misbruik gestraft worden.

Nou, dat dus.

Ben wel benieuwd of hij ook aan andere gevallen te linken is, waarbij paarden verminkt zijn.

Wat mij de grootste straf voor hem lijkt is dat hij een sneue eikel is die het op badslippers met een cavia doet. En dat straks iedereen in zijn omgeving dat weet.

Maar goed, wie ben ik? Voor mij zouden die badslippers op zichzelf al een reden zijn om de ogen uit m'n kop te schamen. :')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:25

Uiteraard. Seks met een paard is fout hoor, maar ik denk niet dat en merrie er veel van voelt, die is beter gewend. Maar een cavia -O- Dát snap ik echt niet.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:36

Wat een vies ventje. Mag hopen dat het snel bekend is in de omgeving wie hij is en wat hij gedaan heeft.
Jammer dat iemand z'n gezicht niet vol in beeld mag. Hij weet prima wat hij doet dus mag een andere dat ook gewoon zien. Dat slappe gedoe altijd dat ze beschermd moeten worden.

Als het simpel is gebleven zal de merrie er inderdaad weinig van meegekregen hebben maar daar gaat het niet om.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:46

suffie schreef:
Gekopieerd van de voorpagina;
Op camerabeelden was te zien hoe een man met een capuchon zich ’s nachts vergreep aan paarden en zelfs een cavia. Paardeneigenaren in onder meer Wognum en Wormer troffen hun paarden zwaar mishandeld aan.

Ze hopen hiermee dus de dader te hebben die o.a. sexueel geweld én mishandeling heeft toegepast. Ik hoop dat ze de goede dader te pakken hebben en dat de rust in deze plaatsen rondom de paardenstallen weer terug kan keren.

Als hij idd. dé beul is dan is hij wel héél erg vroeg begonnen.Hij is nu pas 17 en dé beul doet dit al minstens 6 jaar. Dan zou hij met 11 jaar dit al doen? Nee ik geloof niet dat dit dé beul van Nederland is.
Ik hoop natuurlijk dat hij het wel is,maar dat horen we vast nog wel.

bruintje123

Re: Paardenmisbruiker in Hoorn op heterdaad betrapt *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:46

Ik denk niet dat er een DE beul is.
Er bestaan helaas wel meerdere gestoorde mensen.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:50

Ik geloof niet dat er een 'de beul' is. Ik denk ook dat er meerdere gekken zijn. En of deze knul ook een beul is, dat moet nog maar blijken. Voor alsnog is de jongen een viespeuk en heeft hij daarin psychische hulp nodig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:56

Voor mij is er maar 1 echte dé beul,degene die alleen merrie's pakt en ze van achter open snijd. Bij deze merrie's zie je dezelfde routine,bij de ene merrie is de wond groter dan bij de andere,maar de bedoeling is bij allemaal hetzelfde.Het geslachtsdeel verwonden.
Dan heb je idd. nog beulen die elk paard verwond en het maakt niet uit waar. Al zijn er ook veel verwondingen die niet door een mens zijn gedaan maar door een ongeluk. En die worden snel aan de beul toegekend.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:29

Wat een smerige viespeuk :r :r :r

Maar hij kan blijkbaar goed lullen, want hij heeft de gaten al in de sokken!
Waarschijnlijk heeft hij een nare jeugd gehad...................................agossie

Ben benieuwd wanneer hij weer vrij komt.

Goede actie van de staleigenaar

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:44

Steeph schreef:
Manmanman... Ik weet niet zo goed wat ik van die update moet vinden. Ik snap de frustratie van de paardeneigenaar, maar om die jongen nou openbaar met zijn bakkes op het internet te kwakken... Is dat echt nodig?

Ja dat is echt nodig. Want het recht vind dieren belang niet super belangrijk. En op deze manier gebeurd er in elk geval nog iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:50

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:36

Morganlefay schreef:
Dit niet gewenst seksueel gedrag is niet van vandaag of gisteren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestialiteit.
Helaas is een klein gedeelte van de mensheid bedeeld met deze voorkeur.

Daar kunnen die mensen misschien niets aan doen, maar moeten ze daarom maar vrij rondlopen? Er zijn wel meer aandoeningen die geen reden zijn om iemand te straffen, maar wel aanleiding kunnen zijn om een maatregel (/= straf) op te leggen. Dat de persoon er niets aan kan doen wil niet zeggen dat de samenleving er niet tegen beschermd hoeft te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 19:06

oomens schreef:
Morganlefay schreef:

Daar kunnen die mensen misschien niets aan doen, maar moeten ze daarom maar vrij rondlopen? Er zijn wel meer aandoeningen die geen reden zijn om iemand te straffen, maar wel aanleiding kunnen zijn om een maatregel (/= straf) op te leggen. Dat de persoon er niets aan kan doen wil niet zeggen dat de samenleving er niet tegen beschermd hoeft te worden.

Strafmaat is niet aan ons.
Daar zijn Juristen voor.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:32

ik vraag me serieus af, wat er in zijn kop omgaat, om zoiets te doen.

dit is walgelijk zeg

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:29

Ik heb stage gedaan in een gevangenis en daar ben ik zowat elke soort crimineel tegen gekomen waardoor ik bijna van niets meer op kijk maar dit slaat echt alles!
Ik kan enkel maar denken aan de verschillende stoornissen die zulk gedrag kunnen veroorzaken en het gebrek aan werkende behandeling in veel gevallen. :(

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:37

wat een kansloos figuur.

ik snap niet dat een hond die iemand bijt (uit zelfverdediging) wordt afgemaakt, en dit soort kansloze figuren die absoluut geen normaal bestaan kunnen hebben in een samenleving, gewoon een 'foei' krijgen.
want zo zie ik het wel. Ik zou willen dat criminelen op dezelfde manier behandeld wordt als hun misdaad die ze begaan zijn. net zo vaak, als dat zij die misdaad hebben gepleegd. kIjken hoe fantastisch hij het nog vindt. En daarna mag ie 'genderneutraal' gemaakt worden. kan die zich ook niet meer vergissen mocht ie weer in de maatschappij losgelaten worden.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 23:24

Jemig, zo in hoorn komt het wel heel dichtbij. Ontzettend bizar dat een jongen die net wat jonger is dan mij, dit soort acties uithaalt..

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:43

Vergrijpen aan een cavia????? Zwaar gestoord!! Wat een debiel joh.
Mooi dat die op heterdaad betrapt is. Lekker gênant
Vi d het overigens best achterlijk dat na 4x hem op beeld te hebben de politie pas eens ingrijpt. Er loopt gewoon 4x een vreemde in je stal!!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:54

Ik zit echt met m'n bek open de beelden te bekijken. Er wordt hem alleen inbraak ten laste gelegd??!

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:07

Morganlefay schreef:

Bestialiteit an sich heb ik ook niet zo'n probleem mee, zijn best delen van de wereld waar dat heel normaal is, maar dan moet je wel een beetje kijken wat je doet en met wel beest. Allerhande kleine beesten die er schade aan over houden moet je mijns inziens toch echt flink bestraffen, is het niet op de bestialiteit dan op de dierenmishandeling.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 03:39

Ik vind het echt te bizar voor woorden dat hier mensen zijn die geen "moeite" hebben met bestialiteit en dan als argument aanhalen dat het in sommige culturen/delen van de wereld heel normaal is...
A) wat een non-argument. In sommige delen van de wereld is het ook normaal om met kinderen te trouwen en vrouwen te verkrachten, maar volgens mij moeten we dat niet willen. Geldt wat mij betreft ook voor bestialiteit
B) dat een paard hier misschien inwendig geen hinder van ondervindt, maakt het nog steeds niet oké. Gadverdamme.. en ik wil niet te lang nadenken hoe het geweest moet zijn voor die cavia. Super zielig...

Echt bizar dat dit door sommige mensen niet als schokkend ervaren wordt...

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 07:48

Het grote verschil is dat het voor kinderen lichamelijk pijnlijk is en geestelijk desastreus is. Een paard ondervindt geen enkele hinder als een man zijn piemel in de vulva steekt.
Ja, smerig is het zeker, maar als het bij alleen de seks blijft is het in principe niet zielig voor het paard, maar vooral naar voor de eigenaar.

En dan bedoel ik dus elk groot dier, waarvan de mannelijke versie een veel groter lid heeft dan een mens hè. Als hij het in een klein dier probeert te proppen, dan is het natuurlijk zeer pijnlijk.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 07:54

Tuurlijk ondervind een paard daar wel hinder van. Alleen al uit hygiënisch oogpunt. Wie weet wat voor vies leutertje hij heeft. Als het daar dan bij blijft. Het dier is gewend om rustig te slapen en dat het niet gestoord wordt in de nacht. En dan gaat zo’n stiekemerd dat een beetje rond sluipen. Zeker paarden die aan huis staan zijn erg gewend aan hun routines en gewoontes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:20

Jennyj01 schreef:
Tuurlijk ondervind een paard daar wel hinder van. Alleen al uit hygiënisch oogpunt. Wie weet wat voor vies leutertje hij heeft. Als het daar dan bij blijft. Het dier is gewend om rustig te slapen en dat het niet gestoord wordt in de nacht. En dan gaat zo’n stiekemerd dat een beetje rond sluipen. Zeker paarden die aan huis staan zijn erg gewend aan hun routines en gewoontes.

Heb je wel eens goed naar de leuter van een gemiddeld hengst gekeken? :')

En paarden zijn geen mensen. Ze slapen s nachts meer dan overdag, maar niet aan een stuk door zoals wij.

Neemt niet weg dat ik het ook afschuwelijk vind hoor. Maar ik vind je argumenten weinig hout snijden.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:29

Ik neem aan dat de cavia er ook geen schade aan heeft ondervonden. Volgens de berichten had hij gewoon een cavia op schoot en aaide die terwijl hij zichzelf ook aaide. Debk niet dat die dieren er schadee van oplopen naast de onrust dat er een persoon onrust veroorzaakt gewoon door zijn aanwezigheid.
Wel is het niet normaal dat iemand zich seksueel botviert op jouw eigendommen. Of dat nu je dieren zijn of je auto, kliko, huis of wat dan ook. Deze persoon heeft duidelijk behandeling nodig. Nu is het een dier, daar oefend hij mee. Volgende keer is het een kind of een volwassene.