en we hebben helemaal geen geld problemen. Maar lief dat bokkers daar aan denken Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en we hebben helemaal geen geld problemen. Maar lief dat bokkers daar aan denken Ailill schreef:Kabayo schreef:Als dat netto is heb je inderdaad niets te klagen en zit je zelfs een fractie boven het minimum. Is het echter bruto, dan betalen ze je fors onder (zo'n 20%).Ik herken mijzelf totaal niet in dit verhaal
19 jaar. 32 uren, 600 per maand. Geen weekenden.
Ik heb niks te klagen hoor
Kabayo schreef:Ik ga er niet verder op in

Kabayo schreef:Ik weet t verschil niet zo goed tussen bruto en netto, leer ik dit school jaar
Heb tenminste elke maand iets meer dan 600 op de rekening staan
Kabayo schreef:Ik weet t verschil niet zo goed tussen bruto en netto, leer ik dit school jaar
Heb tenminste elke maand iets meer dan 600 op de rekening staan
paardje schreef:bruintje123 schreef:En met haar dus erg veel mensen die dat verdienen. Niet alleen grooms.
Het is ook niet voor niets dat er zo vaak word gezegd dat het verschil tussen werken en bewust in een uitkering zitten te klein is.
Eens, veel te klein!!! Maargoed, dat is een andere discussie.
bruintje123 schreef:Ja uit mijn hoofd iets van 900 netto wat jij nu vergelijkt met bruto.
Hard werken vergelijkt met een beetje bij beunen en hetzelfde hebben.
Maar dat is inderdaad een andere discussie.
Kinke schreef:Schoentje schreef:Mijn concoursgroom, die een kwart van mijn prijzengeld krijgt bovenop haar salaris, heeft daarmee zelfs een zeer dik loon.
Wat is volgens jou dan een zeer dik loon? En hoeveel uren werkt ze daar voor?