hey ik heb een vraagje, maar weet niet of dit hier mag. de inschijving van de sleutelhangers maken kon ik niet vinden. is dit al vol of heeft iemand misschien een linkje voor mij?
Amaryllis
Geplaatst: 09-09-17 22:54
floortje1001 schreef:
hey ik heb een vraagje, maar weet niet of dit hier mag. de inschijving van de sleutelhangers maken kon ik niet vinden. is dit al vol of heeft iemand misschien een linkje voor mij?
Een beetje laat op de avond, maar weet iemand hoe het gesteld is met de parkeergelegenheid? Kan er nergens iets over vinden... Weer op 't gras zoals vrijdsg of.. elders verhard en dan met pendelbussen?
Mandyy
Geplaatst: 10-09-17 07:31
Ik las in het topic dat ze druk bezig geweest zijn met de parkeerplaats. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu mee is. Ik ga niet heel vroeg, dus mocht iemand het straks al kunnen laten weten. Graag!
1e dag slecht weer dus weinig opkomst 2e dag afgelast door het weer 3e dag wéér parkeertroubles..
Anoniem
Geplaatst: 10-09-17 11:24
We hebben net contact gehad met de organisatie m.b.t. het parkeren, ze zijn druk met het oplossen van de bestaande problemen en het gaat nu alweer de goede kant op, de rijen worden korter. Excuses voor het ongemak!
Ik heb echt nergens problemen gehad met parkeren. Waren half 9 op parkeerplaats konden zo de bus in. Daarna rond 6 uur weer terug,was best druk, maar ook niet lang hoeven wachten voor we in de bus zaten. Toen ook vrij snel de parkeerplaats weer af (stonden helemaal achterop)
Helaas, wij reden 10.00 het terrein op. Moesten een stukje lopen naar de rij voor de bus. Kwamen van rechts aanlopen, maar de rij begon links. Netjes achteraan aangesloten, helaas deed niet iedereen dit Uiteindelijk 3 kwartier op de bus moeten wachten, die meer als stampvol zat