Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook op vreemd terrein hoef ik maar op een verhoging te gaan staan en dan zet ze zichzelf er netjes naast. Ik hoef haar niet eerst te parkeren zeg maar. Ik geloof dat ze blij is met het systeem. Als het moet kom ik er nog steeds wel vanaf de grond op, ze is niet erg hoog. Maar het is voor ons beide gewoon prettiger om een opstapje te gebruiken
Akke_sSpring schreef:Ik vind het eigenlijk veel stoerder dat ik mijn paard met een enkele aanwijzing kan parkeren langs ieder willekeurig krukje, bankje, rots of what ever, dan dat ik op kan stappen zonder krukje.
. nikkietjuh schreef:Nope vond de flintstones niet leuk. Maar goed als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is dat ook prima. Ieder zijn ding.
Josien_ schreef:Ik vroeg me af of de mensen die opstappen met een krukje allemaal een groot paard hebben of dat er ook mensen zijn die met een krukje opstappen bij een kleine pony?
En dan bedoel ik wel als je zelf ook prima zonder krukje erop komt.
Josien_ schreef:Ik vroeg me af of de mensen die opstappen met een krukje allemaal een groot paard hebben of dat er ook mensen zijn die met een krukje opstappen bij een kleine pony?
En dan bedoel ik wel als je zelf ook prima zonder krukje erop komt.

Kan ook de eerste keer, als ze zover zijn, gewoon opstappen alsof ze dat al jaren kennen. 
wortel115 schreef:Je hebt gelijk bruintje over het zadelmak maken. Maar als ik hier een paard krijg om zadelmak te maken is dat 9 van de 10 keer een paard waar totaal niks mee is gedaan en de eerste vraag is. Kan ik hem over 2 weken weer ophalen?
Niet mijn idee van werken maar hier denken ze er soms anders over.
Kuggur schreef:nikkietjuh schreef:Nope vond de flintstones niet leuk. Maar goed als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is dat ook prima. Ieder zijn ding.
Grappig verwijt voor iemand die denkt dat steen het meest voor de hand liggende constructiemateriaal is voor wielen onder omstandigheden zonder toegang tot moderne technologie....
wortel115 schreef:Ayasha klopt alleen hier in Australie werken ze vaak per week. (Alles wordt betaald per week ook salaris). Vervolgens moet alles zo goedkoop mogelijk en als jij het niet snel genoeg doet gaan ze wel naar een andere. Zo zij er ook bronc rijders die dus inderdaad het zadel erop pletteren en zelf erop gaan en klaar! Je paard is zadelmak. Maar dan gaan we een beetje off topic
Excuus! Kan me voorstellen dat de mentaliteit en paarden-cultuur daar anders is!
) maar okee 
DynamiteS schreef:Naast dit allemaal:
Omdat ik er anders niet op kom