Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Dees schreef:Dit item typeert Horse Event helemaal - voor kinderen en iets oudere meisjes.
Penny to the max
Piekosjj schreef:purny schreef:Waar kan je die stokpaardjes kopen? Het lijkt me superleuk om te doen, een beetje hossen en tossen door de Haagse bossen![]()
Maar dan wil ik het niet alleen doen
Maar dat kan je toch sowieso al doen? Daar heb je toch geen nep paardje voor nodig?
Fluttershy schreef:Breathe schreef:Jammer dat het enkel een demonstratie is, had graag een clinic in deze nieuwe tak van de paardensport gedaan
Precies dit
Anoniem schreef:Piekosjj schreef:
Maar dat kan je toch sowieso al doen? Daar heb je toch geen nep paardje voor nodig?
Misschien helpt het als stok achter de deur...
CM_ schreef:Ik ben het met Dees eens, geeft het niveau van het evenement aan, penny .
Vind het een rare vertoning,maar voor de lol ishet natuurlijk wel erg leuk. maar er iets serieus van maken... ?
happypaardje schreef:Anoniem schreef:Misschien helpt het als stok achter de deur...
![]()
Tja, het lijkt mij gewoon wat onhandig, net zoals met "zwerkbal" als nieuwe sport, dat snap ik ook nooit helemaal.
Maar, eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat door zelf de oefeningen na te bootsen, je als ruiter meer besef krijgt wat je precies van je paard vraagt en hoe de bewegingen werken/horen. Dus wat dat betreft is het nog niet zo slecht. Alleen dan misschien gewoon thuis, waar niemand behalve je instructrice het ziet...