Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Walgelijk, meer kan ik er niet van zeggen.Ik vind het alleen wel bijzonder dat men hierover valt (en terecht) maar als het in de draf- en rensport gebeurd dan mag er niets van gezegd worden want die paarden "zijn al jong volgroeid".
Tazzey schreef:Walgelijk, meer kan ik er niet van zeggen.Ik vind het alleen wel bijzonder dat men hierover valt (en terecht) maar als het in de draf- en rensport gebeurd dan mag er niets van gezegd worden want die paarden "zijn al jong volgroeid".
Christiene schreef:Tazzey schreef:Walgelijk, meer kan ik er niet van zeggen.Ik vind het alleen wel bijzonder dat men hierover valt (en terecht) maar als het in de draf- en rensport gebeurd dan mag er niets van gezegd worden want die paarden "zijn al jong volgroeid".
Die zijn een jaar ouder dan dit ... Meestal twee of worden beleerd met 1,5 jaar.. echt niet als ze nog bij de moeder lopen.
Ze gaan er niet dood aan, maar daar is ook alles mee gezegd. Abnormaal een kar trekken al en dan ook nog zonder moeders...