AfricanLady schreef:Door dit topic de serie gevonden en vind hem.wel leuk
Ben nu bij aflevering 4
Hij gaat automatisch in het nederlands vet kut XD
Heb hem elke aflevering naar engels gezet
Had ik ook ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier nog een linkje voor degene die netzoals ik geen netflix hebben
https://gomovies.to/film/free-rein-seas ... ?ep=669875 Twee keer een advertentie weg klikken and you're good to go
CxB schreef:Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus
Ik wist eigenlijk niet wie ze nou leuk vond. Ze zei tegen Pin dat ze hem leuk vind en toen uiteindelijk zoende ze met Marcus
(stiekem vind ik Marcus wel leuker)
CxB schreef:Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus
En ze had ook bijna met Pin gezoend, op dat feest vlak voordat Raven gestolen werd!Smee__ schreef:Dat zusje vond ik dan eigenlijk wel weer hilarisch
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcusSpoiler:
Ik begreep dat ze alleen met Marcus zoende om hem te bewijzen dat ze echt niks voor m voelde ofzo?En ze had ook bijna met Pin gezoend, op dat feest vlak voordat Raven gestolen werd!

die big smile op d'r gezicht geplakt en door d'r tanden probeerde ze haar tekst eruit te krijgen. Tuurlijk is ze geen actrice en ik vind het alsnog heel erg leuk gedaan, maar daar moest ik wel even om lachen 
kianne12345 schreef:Voor mensen die het einde al hebben gezien, weet iemand wat ermmee word bedoeld? Ik snap het einde niet.