Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizzyy schreef:Walgelijkvraag me af of die ezel dit in volle bewustzijn heeft meegekregen of dat hij verdooft is? Arm beestje laat het zo geladen over zich heen komen. Kansloos van de dierentuin. En dit hebben dierenverzorgers dan bedacht? Bah
Lizzyy schreef:Walgelijkvraag me af of die ezel dit in volle bewustzijn heeft meegekregen of dat hij verdooft is? Arm beestje laat het zo geladen over zich heen komen. Kansloos van de dierentuin. En dit hebben dierenverzorgers dan bedacht? Bah
Kaitlyn schreef:Ik ben er meer voor dat tijgers die uitgezet gaan worden, tijdelijk in een reservaat komen (waar ze beter in de gaten gehouden kunnen worden) waar er dan ook de ruimte is om te jagen en voor vluchtdieren om te ontsnappen. Ze moeten het toch leren, anders zijn uitzetprogramma's voor niks als de tijgers dan dood gaan van de honger.
Nieuwsredactie schreef:Ook andere dierentuinen in China voeren trouwens regelmatig levende dieren aan tijgers om het publiek te entertainen.
Kuggur schreef:GabberGill schreef:Gewoon leedvermaak, maar dat is waar China op leeft. Respectloze cultuur wat dieren betreft!
En jouw grove en beledigende generalisatie van een land waar meer mensen leven dan in Europa, met grotere culturele diversiteit is wel "respectvol"?
Denk toch na.
Kuggur schreef:GabberGill schreef:Gewoon leedvermaak, maar dat is waar China op leeft. Respectloze cultuur wat dieren betreft!
En jouw grove en beledigende generalisatie van een land waar meer mensen leven dan in Europa, met grotere culturele diversiteit is wel "respectvol"?
Denk toch na.
Morganlefay schreef:Enne GabberGill ooit stierenvechten gezien of hoe er met ons (slacht)vee wordt omgegaan???
Cowgirl schreef:Koia schreef:China staat nou niet echt bekend om hun dieren (of mensen..) welzijn. De enige dieren die het daar in gevangenschap enigzins goed hebben zijn panda's.
Die dan weer worden 'gedoneerd' aan nederland en alleen als het verblijf wel goed voor elkaar is.
Om te kotsen