Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Re: Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:01

Nja ooit was er eens een discussie waarom Beestenboel ITP niet in uitgelicht kwam en dan was het antwoord dat Bokt nog steeds een paardenforum is. Ik zou dan ook wel ergens verwachten dat het nieuws op de voorpagina ook paardengerelateerd is (of eventueel over vriendschappen/relaties tussen Bokkers, dat snap ik ook nog). Maar hoe je moet vertellen dat je zwanger bent, vind ik echt helemaal niet voorpagina waardig. :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:15

Dat is ook altijd zo geweest, alleen paardgerelateerd op de VP, juist omdat bokt in eerste instantie een paardenforum is. Vind het dus ook heel typisch dat dit erdoor gekomen is en snap dus ook de verwarring. Jammer dat daar niet erg handig op gereageerd wordt door het team, had dan eerst uitleg over de nieuwe gang v zaken gegeven.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:22

_San87_ schreef:
Waarom is ergens kritiek op hebben meteen druk maken ;(?

Nou precies, dat zou ik ook weleens willen weten. Is een soort hedendaagse tendens ofzo. Je mag nergens meer wat van vinden want dan ben je zuur, sjagrijnig, azijnpisser en je maakt je druk? Daar kan me ik dus wel druk om maken :D

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:24

En als tip voor de zwangeren: je loopt naar iemand toe en zegt: ik ben zwanger :)* . Nou, zo moeilijk was dat toch niet?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 16:26

In dit geval is dit ook zeker een onhandige fout van mij. Ook ik was in de vooronderstelling dat dit wel leuk zou zijn. Uit reacties blijkt dit niet zo te zijn, en zullen wij ook zeker wat mee doen. Met dit soort feedback kunnen wij weer juist naar handelen zodat in het vervolg topics een andere sfeer kunnen krijgen. Daarbij ook nog even extra aandacht op het feit dat ook bokkers topics mogen voorleggen. Dus mochten jullie iets zien, laat ons dit ook zeker weten! :)

Verder wil ik jullie bedanken voor jullie feedback, daar kunnen we zeker wat mee. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:29

Topics een andere sfeer? Het gaat om t onderwerp.

Ik zou zeggen, zoek een ander topic van de week

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 16:31

_San87_ schreef:
Topics een andere sfeer? Het gaat om t onderwerp.

Ik zou zeggen, zoek een ander topic van de week

Onderwerp, sfeer, daar doelde ik inderdaad op. Topic in andere sferen, alsin ander onderwerp. Nogmaals, ben blij met jullie feedback en gaan we zeker wat mee doen. :)

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:37

Moderatoropmerking:
Zoals Banjer en Nayomie al aangeven is het plaatsen van dit topic op VN een verkeerde keuze geweest en nemen ze jullie kritiek serieus. Daarom wil ik jullie vragen de discussie over het wel of niet plaatsen van niet paard gerelateerde topics te beëindigen. Uiteraard bespreken wij dit nog in het team.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:43

T is nu ook weer niet zo, dat ik zeg: wat n belachelijke keuze ofzo.
T verbaasde me alleen :-)

Jullie proberen dingen uit, en t kan niet altijd feest zijn. Bedankt voor de post :-)

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:07

Uhm, gewoon hoi jongens, ik heb een leuk nieuwtje, ik ben zwanger?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:07

farahdiba46 schreef:

OMG gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:17

lieveli schreef:
farahdiba46 schreef:

OMG gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Wat is er gebeurd met jouw avatar? :wow: :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:22

Ik heb de middelvingeropstekende kat verruild voor een Kim Kardashian die ontroostbaar is *D

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:24

Zijn jullie ooit zwanger geweest ? Als het eenmaal zover is vinden de meeste vrouwen het vaak leuk om mensen op een creatieve manier te laten weten dat ze zwanger zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:27

uniekhorse schreef:
Zijn jullie ooit zwanger geweest ? Als het eenmaal zover is vinden de meeste vrouwen het vaak leuk om mensen op een creatieve manier te laten weten dat ze zwanger zijn.

Ik ben het nog steeds, maar ik vond het niet nodig om op bokt te vragen hoe ik dat wereldkundig moest maken.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:08

uniekhorse schreef:

Ja, maar die behoefte om mij in het totale middelpunt van de familie te zetten had ik niet. Kijk het is leuk maar geen wereldwonder :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 23:24

farahdiba46 schreef:
uniekhorse schreef:

Ja, maar die behoefte om mij in het totale middelpunt van de familie te zetten had ik niet. Kijk het is leuk maar geen wereldwonder :')

Voor sommige stellen wel. En ik kan me ook voorstellen dat je het leuk wil brengen, maar goed, om daar een heel topic voor te openen zou niet mijn keus zijn en met ballonnen in de weer is ook niet mijn ding.

Maar goed, dit topic ging niet over het zwangerworden topic, maar over of het op de VP moest. En die discussie is wel klaar denk ik.