Ik wandel hier regelmatig(wekelijks) met mijn vriend en hun witte herder... Die wonen namelijk in die buurt. Het grenst aan een losloopgebied voor honden. Wat voor enorme hond moet je dan wel niet gehad hebben!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wandel hier regelmatig(wekelijks) met mijn vriend en hun witte herder... Die wonen namelijk in die buurt. Het grenst aan een losloopgebied voor honden. Wat voor enorme hond moet je dan wel niet gehad hebben!
Japeloup schreef:GabberGill schreef:Ik zou echt bij mijn weiland patrouilleren rond die tijd.
Ik snap je punt, maar ik ken de plek (en het paard) maar onmogelijk om dat te doen. Want je zit daar aan de rand van een dorp met veel woonwijken en veel andere mogelijkheden om je hond uit te laten. Kan me zo voorstellen dat als een eigenaar het gezien heeft, hij/zij daar voorlopig niet komt. Bovendien zijn en in Leusden eo veel, maar dan ook veel honden.
Toothless schreef:Popstra schreef:En dan vinden mensen het belachelijk dat sommige hondsoorten op de rode lijst komen!!
Ja ik vind dit inderdaad belachelijkOmdat dit niet de fout van de betreffende hond is, maar van het baasje die zijn hond niet goed onder apel heeft staan.
Ik zag ook alle foto's voorbij komen op facebook, dacht eerst ook aan een mensen daad, maar zoals hierboven genoemd is: als dit al schoon gesneden is door de dierenarts ivm hechten: dan hoop ik dat het baasje van de hond de ogen uit zijn hoofd schaamt en zichzelf aangeeft. Zoveel emotionele schade... Horror voor elke paarden eigenaar..
Kuggur schreef:geerke schreef:Veel van dit soort hondeneigenaren krijgen van dit soort bijtacties een heerlijk gevoel
Is dat zo? Hoe kom je daarbij, je hebt zelf honden is het niet? Spreek je uit eigen ervaring?

geerke schreef:Veel van dit soort hondeneigenaren krijgen van dit soort bijtacties een heerlijk gevoel
.
Mandy_B schreef:Gelukkig gaat het met het paard na omstandigheden goed.
http://oi68.tinypic.com/29z274n.jpg
Ff foto in een linkje