Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:28

De vondst van de artificiele baarmoeder zou fantastisch zijn! Stel je voor, rond je 18e worden er een paar onrijpe eicellen geoogst omdat hoe jonger hoe vruchtbaarder de vrouw en hoe 'beter' de kinderen worden toch? Eicellen ingevroren, baarmoeder eruit, geen ongewenste zwangerschappen meer en dan wanneer jij en je partner er klaar voor zijn de eicel laten bevruchten en in een nepbaarmoeder laten groeien! Fantastisch :D

En oh ik zal het even laten weten hoor aan mijn ouders dat ze niet van mij houden :') want die duizenden euro's, jarenlang wachten, hormoonbehandelingen enz hebben ze zomaar eventjes gedaan natuurlijk...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:06

Jullie begrijpen me helemaal verkeerd. Maar goed,ik wil alleen even rechtzetten dat ik niet jaag omdat ik geen vlees eet,en anticonceptie gebruik ik ook niet en heb ik ook niet gebruikt toen ik jong was, want sex hoort bij mij samen te gaan met de natuurkrachten en daar koppel je jezelf los van als je anticonceptie gebruikt. Wilde dieren in de natuur gebruiken toch ook geen anticonceptie.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:09

Wat seks voor jou is moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar wij mensen zijn toch verdorie geen wilde beesten meer :') Vind dat echt een vergelijking die kant noch wal raakt.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:29

En ik hoef ook niet heel natuurlijk een gezin met 16 kinderen zoals vroeger normaal was :+

Daarnaast staan de meeste wilde beesten op uitsterven, mensen niet echt bepaald :')

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:40

gelukkig is het ook heel natuurlijk dat wij met z'n allen achter een laptop/mobiel/tablet/computer op een forum zitten. Precies hoe de natuur het bedoelt had!!

ontopic:
Mooie ontwikkeling! Benieuwd wat ze er allemaal mee gaan doen

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:12

Laat me raden anjali, jij woont niet in een bakstenen huis met elektriciteit en wifi? Jij neemt ook nooit medicijnen in als je ziek bent? Want goh, dat doen wilde dieren in de natuur immers ook allemaal niet :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:14

anjali schreef:
Jullie begrijpen me helemaal verkeerd. Maar goed,ik wil alleen even rechtzetten dat ik niet jaag omdat ik geen vlees eet,en anticonceptie gebruik ik ook niet en heb ik ook niet gebruikt toen ik jong was, want sex hoort bij mij samen te gaan met de natuurkrachten en daar koppel je jezelf los van als je anticonceptie gebruikt. Wilde dieren in de natuur gebruiken toch ook geen anticonceptie.

Wilde dieren krijgen geen HIV of chlamydia. Juist doordat ik anticonceptie gebruikte kon ik de natuurkrachten hun gang laten gaan.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:18

Tegen religie valt niet op te argumenteren.
Als de paus zegt dat gras blauw is dan is het blauw.
Een ieder staat vrij om de geboden technieken te gebruiken of juist niet. Er is geen enkele reden voor om daar anderen voor over te halen of te bekeren. Gelukkig is de medische wereld niet afhankelijk van de mening van de kerk ;)

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:13

[/quote]
Door wie of wat is dat nooit zo bedoeld?!

Mag je dan ook geen mensen meer reanimeren, opereren, naar de tandarts enz... omdat het niet natuurlijk is?![/quote]

Ik heb zelf een niet-reanimeren penning, want als mijn hart stopt dan stopt het en is dat de natuur. Naar de tandarts vind ik nog tot daaraan toe en opereren ligt eraan. Ik weet wel dat als ik kanker krijg, ik mezelf niet ga vergiftigen. Ik ben onvruchtbaar en dat heb ik geaccepteerd. Ik geloof niet perse in God o.i.d., maar zeker wel in de natuur en die moet je z'n gang laten gaan, is mijn mening.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:17

Dat is je goed recht.
Net als het voor een ander zijn goed recht is om wel door te willen leven.

Een vriendin van mij heeft vlak na haar bevalling een hartstilstand gehad door uitputting. Haar kinderen zijn waarschijnlijk dankbaar dat ze aan een monitor lag en nu hun moeder gewoon oud kunnen zien worden.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:32

xyzutu2 schreef:
Over een paar jaar kunnen ze dan waarschijnlijk ook bij mijn ruintjes zaad- en eicellen oogsten.. 8-)

Over een paar jaar krijg je veulen-moestuintjes mee bij de AH }:0 ....