Maar zo even alle gekheid op een stokje... Lijkt me wel dé manier om een dressuurproefje in je hoofd te krijgen. Paar keer zelf, met of zonder stokpaard, en hij zit er in. De proef dan. In je hoofd. En je hebt lekker even aan je conditie gewerkt.
Bij volwassenen heet het trouwens pranchercizing https://www.youtube.com/watch?v=f-Ng1_5W-5Q En toch, hoe gek ook, als ze er lol in hebben en niemand pijn doen, lekker laten gaan. Hoe gekker hoe beter. Beetje lol om je heen kan nooit kwaad.
Eerlijk is eerlijk, het lijkt me best leuk Zo'n heel evenement waar iedereen 't naar z'n zin heeft.
Yavanna
Geplaatst: 05-05-17 20:37
Oh geniaal, toen ik 11 of 12 jaar was, erg lang geleden, heb ik ook, naar voorbeeld uit de ponyclub ( voor de ouwegies onder ons ) een stokpaard van een ouwe sok gemaakt.. Daar deed ik samen met een vriendin van toen met haar stokpaard, ook zelf verzonnen wedstrijden mee dus waren we toen al trendsetters
Lillian__
Geplaatst: 05-05-17 22:36
Ik zag het een tijdje geleden inderdaad al voorbij komen. Ben door zo'n beetje door de hele familie getagd... toen ik 11 was ging ik ook met een stok paard over een parcours gefabriceerd in de tuin van mijn opa en oma, mijn opa heeft het gefilmt iedereen stond erbij, keek ernaar en kon de lach amper inhouden
Maar we kunnen vast wel ergens indoor iets regelen, toch? Iemand die op een school/sportschool werkt, met een gymzaal? ik zie het al helemaal voor me, dressuur, springen, een SGW element...
Eindelijk, dit is mijn kans om m'n zuinig zelf opgeleide grand prix paard uit te brengen!
Supporter nodig? Of een groom misschien?
Pluizebolpum
Geplaatst: 14-05-17 10:09
Skinfaxi schreef:
Western
Simpel, met sokken op een gladde vloer krijg je een briljante sliding stop. Pas alleen op voor deurposten...
sardientje
Geplaatst: 20-05-17 09:10
Mocht het in Nederland komen, ik doe mee hoor hahaha dressuur is nog best wel een inspanning. Probeer maar eens vliegende galopswissels te maken of de hele tijd de piaf. Je bent daarna wel moe hoor, haha