Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rivano schreef:Stel je bent een tijdje niet geweest en je wilt (bijvoorbeeld) al het "Fokkerij" nieuws bijlezen. Kan dat?
Want als ik nu op het kopje fokkerij klikt dan gebeurt er niets. Er is wel de optie onderaan met 'Meer Nieuws', maar dan kom je op het subforum terecht waar alles in de reactie volgorde staat en dus oud nieuws bovenaan kan staan.
Als verre toekomst feature suggestie:
Voorpagina zoals het oude iGoogle! (Of iets primitievers: de widgets van Jira. Mocht iemand dat kennen)
Dat je zelf beslist welke blokken je op de voorpagina ziet en in welke volgorde. Dan kun je ook meer nieuws categorien aanbieden, en kan de gebruiker zelf kiezen welke ze willen zien en ook in welke volgorde. Of ze wel Wiki Foto van de Dag en Uitgelicht zien, of niet, etc., of liever alles gewoon volproppen met nieuwsberichten.
Dat is de toekomst en is iedereen (vermoed ik) tevreden. Uiteraard hou je vaste slots aan voor advertenties en misschien 'belangrijke' berichten.
[***] schreef:Rivano schreef:Stel je bent een tijdje niet geweest en je wilt (bijvoorbeeld) al het "Fokkerij" nieuws bijlezen. Kan dat?
Want als ik nu op het kopje fokkerij klikt dan gebeurt er niets. Er is wel de optie onderaan met 'Meer Nieuws', maar dan kom je op het subforum terecht waar alles in de reactie volgorde staat en dus oud nieuws bovenaan kan staan.
Als verre toekomst feature suggestie:
Voorpagina zoals het oude iGoogle! (Of iets primitievers: de widgets van Jira. Mocht iemand dat kennen)
Dat je zelf beslist welke blokken je op de voorpagina ziet en in welke volgorde. Dan kun je ook meer nieuws categorien aanbieden, en kan de gebruiker zelf kiezen welke ze willen zien en ook in welke volgorde. Of ze wel Wiki Foto van de Dag en Uitgelicht zien, of niet, etc., of liever alles gewoon volproppen met nieuwsberichten.
Dat is de toekomst en is iedereen (vermoed ik) tevreden. Uiteraard hou je vaste slots aan voor advertenties en misschien 'belangrijke' berichten.
Dat klopt niet helemaal, als je naar het subforum gaat ([VN] Voorpagina Nieuws ) dan staan de berichten op volgorde van plaatsen, dus het nieuwste nieuws staat bovenaan
Dan een vraagje, zou een simpele datum vooraan het bericht toevoegen, het beter maken?
10/1 : [Titel van het nieuwsbericht]
9/1 : [Titel van ander nieuwsbericht]
[***] schreef:Dat klopt niet helemaal, als je naar het subforum gaat ([VN] Voorpagina Nieuws ) dan staan de berichten op volgorde van plaatsen, dus het nieuwste nieuws staat bovenaan
[***] schreef:Dan een vraagje, zou een simpele datum vooraan het bericht toevoegen, het beter maken?
10/1 : [Titel van het nieuwsbericht]
9/1 : [Titel van ander nieuwsbericht]
Ygritte schreef:Ik vind bovendien het fokkerij mieuws erg domineren nu, en daarbinnen dan weer de KWPN. Over Tinkers, IJslanders of Haflingers lees je bijna nooit, en die dominantie van het KWPN en dergelijke paarden valt extra op nu er een heel 'blok' met fokkerij achter elkaar zit, een blok dat voor mij vaak niet boeiend is en dus sla ik het over.
Nissima schreef:Om 'Overig' te hernoemen naar 'Algemeen' vind ik erg interessant. Om hem bovenaan te plaatsen weet ik niet, want er zit juist vaak nieuws bij wat een beetje feelgood is of juist niet heel veel nieuwswaarde heeft maar we wel even willen vermelden. Dat zou dan ook bovenaan staan..
Nissima schreef:Om 'Overig' te hernoemen naar 'Algemeen' vind ik erg interessant. Om hem bovenaan te plaatsen weet ik niet, want er zit juist vaak nieuws bij wat een beetje feelgood is of juist niet heel veel nieuwswaarde heeft maar we wel even willen vermelden. Dat zou dan ook bovenaan staan..
Monster_tos schreef:Is het niet mogelijk de nieuwe berichten Oranje te maken ipv berichten die bijzonder/leuk/zielig (geen idee wat de richtlijn is om een topic oranje te maken)? Elke keer als ik op de hoofdpagina kom wordt mijn blik weer getrokken naar de oranje topics, terwijl veel daarvan inmiddels al een week oud zijn..
Als je nieuw berichten een dag oranje laat weet je gelijk dat dat de nieuwe berichten zijn. Zo werkt onze nieuws pagina op het werk ook, ideaal!