vilheide schreef:Oh oh wat hebben jullie het slecht zeg om via de KNHS te mogen starten. Als wij met onze Ijslanders een wedstrijd willen rijden dan moeten we ten eerste lid zijn van het NSIJP a €45,- per jaar. Dan krijgen we eens per jaar nog € 7,50 voor onze startpas en dan kunnen we in gaan schrijven. Één proef kost zo ergens tussen de €15,00 en €30,- daar komen nog de kosten van een prikwei (€5,-) en helpersfonds (€7,50) bij. Als je bij de eerste 5 eindigd krijg je meestal alleen maar een rozet. Heel af en toe worden er prijzen gegeven. Dus je snapt dat ik de prijzen voor jullie wedstrijden een lachertje vind.
Ik denk dat wij meer betalen hoor, lidmaatschap vereniging en knhs is bij een goedkope toch al €60 dan startkaart a €112 per wedstrijd betaal ik €12,50 per proef en ik win vaak vleespakketten je zal maar vegetariër zijn!
Ik men overigens.
Laatst had ik een zak brokken gewonnen nou sorry maar dat waardeer ik dus niet, mijn pony's krijg hun eigen voer en wat moet ik dan met iets wat ik niet ken.

.

. Ik ben vorig jaar met de enorme wijzigingen van toen de jaarverslagen ingedoken. En daar worden sommige zaken erg vaag ver(ant)woord. Zo simpel als 'kijk in het jaarverslag' is het ook niet dus.