Mousmous schreef:Dat jij na 4 dagen gewoon weer aan het werk gaat is jouw keuze, je moet je werk dan gewoon doen maar je hoeft geen topprestatie op wereldbekernivo te leveren. Yuri van Gelder waren de andere atleten ook niet blij mee toen ie de rust 's-nachts verstoorde. En het is heel kortzichtig om te zeggen dat een paard toch niet braaf 8 uurtjes slaapt. Als ie niet slaapt kan hij toch nog rusten. Die rust is met een hoop lawaai ver te zoeken. En wie zegt er dat Isabel hoe dan ook zelf naar dat feest toe zou gaan.
Ik beveilig de luchthaven en vliegverkeer enkel, stelt inderdaad niks voor
je hoeft absoluut niet alert of aanwezig te zijn met je hooft als je om 04:00 begint met werken
als ruiter op topniveau heb je veel meer verantwoordelijkheid :J Maar nee, in mijn ogen vind ik het een beetje onnodig dat dit in het nieuws komt. Nogmaals, ik begrijp dat het geen ideale tijden zijn en dat een paard ook absoluut wat rust moet hebben maar het is algemeen bekend dat paarden niet aan 1 stuk slapen en gespreid over de dag slapen. Paard zal dus wel gewoon kunnen slapen. En als groom heb je dan maar pech dat je om 03:00 de paarden moet voeren, komop... zoveel moeite is dat niet. Maar nogmaals, begrijp dat het een reden van afzeggen kan zijn
Het gaat niet om het paard van Jan met de korte achternaam die dik in het winterhaar staat met een buitenstalletje en een baaltje hooi per dag...
Hoewel ik verwacht dat die ook wel aardig gezellig kan worden in die concoursstallen.