Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat zal ook geen makkelijk karwei zijn geweest met al die uitstekende ribben en botten. Arm beestje. Tobbes schreef:Achja sommige mensen denken dat ze zelf nooit fouten maken en als ik reactie van sommige hier lees dan denk ik dat sommige haar zelfs zouden willen steniging.
Zelf vind ik wanneer iemand een fout maak dat je wel gelegenheid moet geven om zijn leven te verbeteren.
geerke schreef:Achja sommige mensen denken dat ze zelf nooit fouten maken en als ik reactie van sommige hier lees dan denk ik dat sommige haar zelfs zouden willen steniging.
Zelf vind ik wanneer iemand een fout maak dat je wel gelegenheid moet geven om zijn leven te verbeteren.
Chubby schreef:Bij dit soort berichten bedenk ik me vaak dat dergelijke 'meisjes' misschien wel minder begaafd zijn en vooral hulp en inzicht nodig hebben ipv veroordeling. Ik schrik soms best van alle oordelen en harde woorden die mensen naar elkaar uiten op een forum, zonder het hele verhaal te kennen.
Het lijkt me ook in die gevallen prima als iemand als 'straf' geen paarden meer mag houden hoor. Maar hoop vooral dat er begeleiding is uit de omgeving om op andere fronten ook niet de mist in te gaan en slachtoffers te maken.
sasja0705 schreef:Hmmm... je moet niet eerst naar het buitenland om zulke taferelen mee te maken. Ik heb zijlijns net een soortgelijke geval mee gemaakt : eigenaresse overgewicht maar paard : "is te dik" en moet afvallen.Iderere bot steekt uit. En omdat dat arme ding voor honger bijna over de stalwanden ging werd het ook nog gekluisterd! Toen de dierenbescherming ingeschakeld werd, mochten de kluisters tenminste af maar voldoende voeren , ho maar. Oplagen gekregen met resultaat: van de een op de andere dag met de norderzon van de stal vertrokken...
Nu lijd dat arme dier dus ergens anders, want het moet ook nog " flink aan het werk, de luie donder"...
Leuk detail erbij: eigenaar is ook nog jurylid...
Dus sommige mensen hebben een gigantische steekje los...
geerke schreef:Chubby schreef:Bij dit soort berichten bedenk ik me vaak dat dergelijke 'meisjes' misschien wel minder begaafd zijn en vooral hulp en inzicht nodig hebben ipv veroordeling. Ik schrik soms best van alle oordelen en harde woorden die mensen naar elkaar uiten op een forum, zonder het hele verhaal te kennen.
Het lijkt me ook in die gevallen prima als iemand als 'straf' geen paarden meer mag houden hoor. Maar hoop vooral dat er begeleiding is uit de omgeving om op andere fronten ook niet de mist in te gaan en slachtoffers te maken.
tja,zwakbegaafd zou natuurlijk heel goed kunnen....wat ik mij afvraag of haar omgeving dan ook zwakbegaafd is.Al trek je er vier dekens overheen,dan is het nog zeer duidelijk dat het om een rontgenpaard gaat