Inzamelingsactie eigenaresse van verkrachte pony geen succes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Inzamelingsactie eigenaresse van verkrachte pony geen succes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 11:14

Ik vind het een beetje een vreemd bericht. De gemeente gaat verlichting plaatsen en de eigenaresse ook. Maar daarvoor moet de buurt wel meehelpen?

Nou ja, fijn voor de eigenaresse dat haar probleem alsnog via de belastingbetaler opgelost wordt.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 11:18

"De voorwaarde dat meerdere bewoners uit de buurt ook de handen uit de mouwen steken, vindt Van Geel geen probleem."

Nee tuurlijk niet. Wat kan haar dat nu schelen? Ze krijgt wat ze wil hebben, en dat anderen daar voor op draaien is natuurlijk alleen maar mooier..
Tenzij ze natuurlijk zelf de mensen moet regelen die mee willen helpen, dan wordt het al een ander verhaal. Maar dat kan ik uit de context niet halen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:11

Gemeente is hier de dwarsligger. Die wilden destijds al niet zorgen voor heel goede verlichting op het donkere park. Nu eindelijk dus wel. Wordt het voor iedereen veiliger daar.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:23

Linka1992 schreef:
en het gaat deze vrouw meer om dat er verlichting word geplaatst daar aan het fietspad dus wel eerst goed lezen

Nou, kennelijk toch niet, want volgens het nieuwsbericht worden de lantaarnpalen nu bij haar stal gezet en niet zozeer aan het fietspad.. :+
CarinaR schreef:

Ik vraag me alleen af hoe veilig het park wordt van een verlichte stal, maar ik ken de situatie ter plaatse niet..

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:45

Voor iedereen die het over verhuizen heeft. Stallen (zeker volpension) zijn in deze omgeving minimaal 400 euro per maand! Je kan wel goedkoper staan maar dan moet er op veel worden ingeleverd. Daarom waren er van die weitjes gecreëerd op plekken waar de gemeente in de toekomst nog wat op wilt bouwen, denk aan panden voor ouderen, scholen of gewoon de wijk vergroten. Een stuk goedkoper (ik weet weitjes te vinden waar je gratis staat in ruil voor onderhoud aan het terrein) dus je hebt alleen je normale kosten qua voeding en bedding, dan de rest van Lelystad.

Gemeente is echt niet snel, het heeft 30 jaar geduurd voordat het spoorlijn zou worden doorgetrokken naar Zwolle, en daar waren zal mee begonnen toen Lelystad gebouwd werd!

Het is en blijft intriest inderdaad, maar ik denk dat je onmogelijk elke plek goed kan verlichten. Ookal zou er dan nu ergens wel verlichting worden geplaatst. Je blijft daar donkere hoeken houden. Tenzij die hele weide verlicht gaat worden....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:47

En de buurtbewoners mogen mee gaan helpen. :')

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 18:03

Gaan bewoners nu moeten meebetalen voor een verlichting aan een wei? Arme buurtbewoners! (tenzij deze buurtbewoners vrijwillig hun hulp aanbieden)