Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiwi1969 schreef:Ik snap dat ze het zo doen paard voor paard aan de hand zal lastig zijn, maar het argument dat ze geen halster gewend zijn snap ik niet.
Je leert zo'n dier toch als veulen al een halster om te doen en aan een touwtje mee te lopen?! Ze zullen toch ook geregeld bekapt moeten worden of bij pech aan een halster naar de dierenarts moeten kunnen.
ilaan schreef:Foetsji schreef:Ok, dus omdat het het al jaren zo gaat is het dus goed? Dat is geen argument. Juist als de paarden halsters gewend zijn én gewoon netjes me lopen haal je ze met wat extra versterking gewoon AAN DE HAND naar huis. Hier lopen 13 paarden los op de openbare weg...sorry dat kan echt niet meer! Als je hond niet is aangelijnd krijg je een dikke boete en dit mag ineens wel? Omdat het een leuk gezicht is? het is 13 x 600 kilo losloop gevaar. Echt niet van deze tijd !
Schei toch uit met het verpesten van dit topic. Ga jij dit stuk 13x lopen met alle gevaren van dien omdat ze worden gescheiden van de groep?
En wat dacht je van de koeien oversteken. Die laten we ook los de brug over gaan. En ja ook daar lopen jongere dieren tussen. En nee dat is niet afgezet, maar jij mag zeker 60x in de ochtend en 60x in de middag lopen om ze op te halen hoor![]()
Sorry maar je doet wel heel erg dramatisch over iets wat werkelijk perfect verloopt.