Over dat jij je Tinker nog harder vooruit schopt en wat dat over jullie zegt kun je denk ik beter een apart topic openen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolandaa_ schreef:Sorry hoor maar de sporen zie ik nergens het paard raken.. enkel de kuiten... Dus zielig? Je moest eens weten hoe ik mijn tinker vooruit schop...
Brainless schreef:kwita schreef:het gekke is dat je ook een voorbeeld functie hebt, als de volwassenen met hun icoon van de sport een hoed op het paard blijven stappen doen de kinderen dat ook (en heb je als volwassene ook geen poot om op te staan en het de kinderen te verplichten)
mijn kindje 3 was ook reeel boos toen zij in de zomer een bp aanmoest om de paarden te verzorgen en uit het weiland te halen, jij hebt dat ook niet....en ze had wel gelijk dus daar zit ook de start bij jezelf ( best confronterend, maar een groot leermoment!)
Kinderen moeten nu eenmaal meer dingen doen en laten dan volwassenen.
Mijn kinderen moesten ook gewoon in een autostoeltje/op een verhoger terwijl wij dat niet meer hoeven.
Kinderen zijn verplicht naar school te gaan, terwijl ik dat niet (meer) hoef.
Zij mochten (tot een bepaalde leeftijd) niet alleen langs de drukke weg fietsen.. en ik wel.
Hun moesten op een bepaalde tijd naar bed, terwijl ik nog "lekker" op mocht blijven.
Wij mogen een biertje/wijntje en mijn kinderen gewoonweg niet.
Zo ook met alcohol.
Als ik zelf ook alles moeten laten (en/of doen) wat mijn kinderen ook wel/niet mogen is dat heel beperkend naar mij en kinderen moeten gewoonweg leren dat er een (groot) verschil is tussen kinderen en volwassenen.