Onderzoek naar filmpje van vrouwen op te kleine pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 22:37

Wauw. Wat een walgelijke vertoning zeg. Mensen die een fetisj hebben voor zoiets zou ik oprecht aanbevelen professionele hulp te zoeken. Mensen die daadwerkelijk de ponies mishandelen... daar mag ik me niet over uitlaten.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 22:44

Dus alweer nieuwe pletters?
Ongelooflijk zeg. Nog meer van die gestoorde?
En dan nog op bokt ook?
Bah bah .
Zulke lui moet je niet blurren maar aan de openlijke media schandpaal zetten.

Arme pony's ;(

daisyjazz

Re: Onderzoek naar filmpje van vrouwen op te kleine pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 22:50

Wat ik me afvraag: Hoe gaat het met de pony ???? Ik heb het filmpje niet gezien maar als het zo heftig is... heeft de pony er niks aan overgehouden dan ??

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 23:19

Bah wat naar dit :(

Een paar jaar terug kwam ik heel dicht bij dit pony plet gedoe als 14 jarig meisje en wat heb ik me daar toen slecht om gevoeld :( ging om een stage...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 23:31

Ik heb de filmpjes toen en nu gezien. Ze lijken erg op elkaar.
De "dames" op het laatste filmpje zijn goed herkenbaar.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 01:42

Je kan het filmpje vinden op facebook, op de pagina Animal Liberation Wordwide, maar ook op dumpert etc. Het is minder schokkend, vind ik, dan dat van een paar jaar terug, maar nog steeds ontzettend sneu en gewoon mishandeling wat wel bestraft moet worden.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 01:58

Ik kan het filmpje niet vinden op Facebook maar ik snap niet hoe je dit kan doen.. Zieke mensen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 03:39

"We begrijpen dat een onderwerp als dit veel reacties en emoties met zich meebrengt, maar we willen toch met klem vragen om respectvol te blijven reageren. Dit betekent: geen bedreigingen, geen reacties in de trant van "ze zouden hetzelfde met diegene moeten doen!" en geen speculaties over namen. Ook het filmpje mag niet geplaatst worden. De moderators zullen dit topic goed in de gaten houden en dit houdt dan ook in dat het topic gesloten zal worden bij het niet naleven van de regels."

Goh, en wat is dan wél de bedoeling van het oprakelen, jaren later van dit soort onsmakelijke zaken?

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 04:00

Hopelijk gaat het de pony's goed en krijgen de daders heel veel spijt. }:)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 07:03

Kuggur schreef:
Goh, en wat is dan wél de bedoeling van het oprakelen, jaren later van dit soort onsmakelijke zaken?

Ehh.. dat het NU nieuws is :?

Omdat iets een poosje terug gebeurd is, wil niet zeggen dat het genegeerd hoeft te worden... dat zou een mooi verhaal zijn :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 09:10

Cer schreef:
Kuggur schreef:

Ehh.. dat het NU nieuws is :?

Omdat iets een poosje terug gebeurd is, wil niet zeggen dat het genegeerd hoeft te worden... dat zou een mooi verhaal zijn :+

Het gaat om een nieuw opgedoken filmpje, niet de filmpjes van drie jaar geleden. Wel degelijk actueel dus.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 09:35

Nieuwsredactie schreef:
Via sociale media gaat momenteel een filmpje uit 2013 rond waarop te zien is hoe twee vrouwen op een pony rijden.

Eeerste zin in de OP. En dat is het enige filmpje waar dit "actuele" nieuws over gaat. Dit filmpje is indertijd al grondig besproken op bokt om het mild uit te drukken.
Misschien een vermelding waard op ON maar op de voorpagina, compleet met het voorspelbare gerel? Mwoah....

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:00

Nee dus. Het is echt een ander filmpje dan het filmpje dat jij bedoelt.

Als een vorig kabinet steken heeft laten vallen komt dat nu toch ook nog op het Journaal?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:02

"I stand corrected", yup, wat grondiger gelezen dit keer, er staat inderdaad verderop "een dergelijk filmpje".
Ik had mijn voorbarige conclusie op die eerste zin gebaseerd.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:04

ohjajoh6 schreef:
Sasja en spicegirl, jullie kennen de dames van het laatste filmpje? Dat jullie zo stellig zijn in het zeggen dat ze op bokt zitten en succesvol in paardensport en hondenfokkerij zijn/waren?

Ik ken ze ook en weet waar ze vandaan komen

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 11:17

Ik ben er wel een voorstander van om deze discussie lekker op facebook verder te laten waaien dan hier. Als het inderdaad gaat om bokkers, gun ze dan nog een beetje privacy...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 11:19

Privacy?
Diermishandelaars die zichzelf voor geld laten filmen??

Ben je mal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 11:21

Essie73 schreef:
Zoals in de modopmerking in de OP staat, is plaatsen van een filmpje (huidige of vorige) niet gewenst. Deze is eerder toch geplaatst door een gebruiker en weer verwijderd door het modteam.

Ik vraag ook niet of iemand het filmpje wil plaatsen, maar waar ie staat :?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 11:25

Waarom zijn zulke gebruikers niet permanent geband? Dierenmishandeling is toch niet toegestaan op bokt?

Walgelijk.

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:25

Selka schreef:
Waarom zijn zulke gebruikers niet permanent geband? Dierenmishandeling is toch niet toegestaan op bokt?

Walgelijk.

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:29

Het plaatsen van dierenmishandeling is niet toegestaan, ik denk dat je het een beetje door elkaar haalt op deze manier. Sowieso wordt je privéleven niet gebruikt om je te bannen op Bokt, dat zou wel heel vreemd gaan lopen als wij dat door trekken naar iedereen. Dan zou je iemand die een overtreding maakt met de auto ook moeten bannen, want dat is ook niet toegestaan volgens de wet.

Afijn, ik heb ook werkelijk waar geen idee wie het is en ook geen behoefte aan om te weten.

Uiteraard is het verschrikkelijk dat de dieren op zo'n manier gebruikt zijn.. hoe haal je het in je hoofd? Nee serieus, ik voel mij al schuldig als ik een vlieg op een nare manier moet verwijderen uit mijn onderbroekenla... -O- Dan kun je toch van die onschuldige paarden/pony's zoiets niet aan doen. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij en ben blij dat de politie dit soort zaken wel serieus neemt.

Het vragen naar waar het filmpje staat lijkt mij ook niet de bedoeling, waarom zou je dit willen zien?

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:31

Selka schreef:

Walgelijk.

Eens! :j +:)+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:23

[***] het is nogal wat om veroordeelde bokkers een hand boven het hoofd te houden. Het is niet zo dat zij valselijk beschuldigd worden van een ernstig feit. Wat hebben zulke mensen te zoeken op een forum dat bestaat uit liefde voor hetzelfde dier dat zij onjuist hebben behandeld?

Prive leven erbij halen.. deze mensen hebben dat zelf gedaan toen zij hun daden kenbaar maakten online.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:31

Ho Ho, geen woorden in mijn mond leggen, ook niet zeggen dat ik dat doe. Ik vind dat persoonlijk erg naar en het heeft er ook helemaal niets mee te maken, ik geef antwoord op waarom dat niet zo kan.

Ik vind dit niet oké, ik keur dit gedrag ook niet goed, absoluut niet. Hou dat wel even in gedachten voordat je reageert op wat ik schrijf.

Denk ook niet dat we deze discussie hier moeten voeren, denk dat we al blij mogen zijn dat er een onderzoek komt en dat er 'gelukkig' wel beeldmateriaal is, zodat deze dame(s) gepaste straf kunnen krijgen via het rechtssysteem.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:35

Ik leg nergens woorden in je mond :) ook ga ik er niet van uit dat je het eens bent met hun handelswijze. Ik vraag mij iets hardop af.

Wbt het privéleven. Jij geeft aan dat dit er niet bijgehaald mag worden en mijn reactie is dat zij dit zelf gedaan hebben.

Wat mij betreft geen discussie hoor. Gewoon verbazing.