Babootje schreef:Sorry hoor. Ik vind dit echt gemiere*** op een vierkante millimeter. Tegen de tijd dat de wedstrijdleiding had besloten dat het paard nagekeken moest worden was de amazone al bij de laatste sprong. Ik kan de afweging in dit specifieke geval goed begrijpen.
Jouw mening is dat aangezien het door alle regels zo lang duurt voor de wedstrijdleiding een beslissing neemt over bloeden, het logisch is dat het paard gewoon door blijft denderen en de cross uitloopt.
Mijn mening is dat die regels dan aangepast moeten worden want ik vind het te idioot voor woorden dat een niet gecontroleerd bloedend paard gewoon door mag blijven lopen. Bloed = meteen stoppen en controleren. Dat is mijn mening.
Maar dat betekent nog niet dat ik jouw mening afserveer als 'echt gemiere*** op een vierkante millimeter'. Ook al heb je een andere mening, we kunnen nog wel gewoon normaal met elkaar om blijven gaan en discussieren op basis van argumenten in plaats van emotionele uitbarstingen. Maar goed, dat is mijn mening.
maar goed, ook 570 meter per minuut is heel erg snel.