Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Omdat zijn bericht een beetje overkomt als smoesjes. Over die drie schimmels en zo.
Gillbo schreef:GabberGill schreef:Ik denk dat iedereen zijn paard wel eens flink aanpakt of doorpakt. hem naar voren schoppen en hem daarna corrigeren om rustig en kalm te worden om erna weer over zijn tempo te rijden lijkt mij niet raar.
Het feit dat " we" dit naar voren schoppen normaal gaan vinden is veel en veel kwalijker...
Bloodymary schreef:Omdat zijn bericht een beetje overkomt als smoesjes. Over die drie schimmels en zo.
Bloodymary schreef:Er werd gevraagd waarom velen de berichten in de media blijven geloven en daar gaf ik een antwoord op. Als je twee verschillende berichten hoort maak je een overweging welke de meest geloofwaardige is voor jou. Dat hoeft uiteraard niet altijd te kloppen met de werkelijkheid.
Maar de tijd zal het leren.
Cer schreef:Bloodymary schreef:Er werd gevraagd waarom velen de berichten in de media blijven geloven en daar gaf ik een antwoord op. Als je twee verschillende berichten hoort maak je een overweging welke de meest geloofwaardige is voor jou. Dat hoeft uiteraard niet altijd te kloppen met de werkelijkheid.
Maar de tijd zal het leren.
Er is altijd nog de keus om het niet meteen te geloven, en meerdere opties te overwegen, en gematigd te reageren..
Alsof media altijd gelijk heeft..![]()
Helaas is gematigd reageren niet meer mogelijk voor 90% van de social media schreeuwers... De evolutie heeft niet veel verbetering gebracht wat dat betreft
Bloodymary schreef:Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij degene die hier het hardste aan het schreeuwen is.... Wacht nou maar eerst even af wat er uit komt.
Willemina_L schreef:Ik heb weer een wijze les geleerd. Niet meer reageren op media berichten, ook al lijkt het nog zo waterdicht bewezen.
piezze schreef:Ik lees in het bericht dat het paard met een longeerzweep is geslagen?![]()
Ik weet niet of iemand hier wel eens heeft geprobeerd om daar een paard goed mee te raken, nou lijkt mij erg lastig om je paard daar echt pijn meecte doen. Ik denk een zwaar overtrokken berichtgeving en naar voor de betrokkenen om zo zonder rechtsgang nog aan de schandpaal genageld te worden.