Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
. Wou ik gewoon even ter toevoeging zeggen.
) maar ik begreep vrij weinig van de tekst. Kwanyin schreef:Happyfeet2 schreef:Ah, dankjewel Kwanyin, dat maakt het duidelijker
Maar ik wist dat nu ook toevallig en nu ik er bij nadenken is die combinatie van donkere mensen en strangerthings wel een beetje ongelukkig gekozen ja.
Ik heb geen Netflix en ken de hele serie ook niet, maar vond het zo vreemd om te lezen. Ach, gelukkig is het in ieder geval niet op die manier bedoelt
Ibbel schreef:Die man met baard en de donkere mensen = sinterklaas en de zwarte pieten, voor wie 'm niet begrepen heeft. En echt géén idee waarom die erbij moest worden gehaald. Alsof het gemiddelde privépaard regelmatig opeens voor Amerigo moet spelen...
Ibbel schreef:Ik denk dat her grootste probleem is (naast een eindredactie-/taalissue), dat de schrijver niet weet voor welke doelgroep hij schrijft. Die doelgroep is 99% vrouw. Dan moet je niet met flauwe mannenkroegpraat komen. Die landt niet.
Tips aan 'de eventuele mannen die dit lezen' geven heeft dan ook weinig zin. Áls je al grappige tips wilt geven, dan geef je die aan je lezers. En die zijn vrouw, hier op bokt.
Dus óf je gaat op een mannenforum bloggen, óf je gaat schrijven voor een vrouwelijk publiek.
Ibbel schreef:Die man met baard en de donkere mensen = sinterklaas en de zwarte pieten, voor wie 'm niet begrepen heeft. En echt géén idee waarom die erbij moest worden gehaald. Alsof het gemiddelde privépaard regelmatig opeens voor Amerigo moet spelen...
Ik begreep dit stukje tekst in het blog inderdaad ook niet, net zoals het stukje van de Netflix serie. safina schreef:Ibbel schreef:Ik denk dat her grootste probleem is (naast een eindredactie-/taalissue), dat de schrijver niet weet voor welke doelgroep hij schrijft. Die doelgroep is 99% vrouw. Dan moet je niet met flauwe mannenkroegpraat komen. Die landt niet.
Tips aan 'de eventuele mannen die dit lezen' geven heeft dan ook weinig zin. Áls je al grappige tips wilt geven, dan geef je die aan je lezers. En die zijn vrouw, hier op bokt.
Dus óf je gaat op een mannenforum bloggen, óf je gaat schrijven voor een vrouwelijk publiek.
Ik zou dat wel grappig vinden, een blog voor partners van paardenmensen.
En in het algemeen: iemand levert goedbedoeld (en naar ik aanneem onbetaald) een blog aan voor deze site. Daar mag natuurlijk best kritiek op geleverd worden, maar laten we vooral niet uit het ook verliezen dat het een sympathiek gebaar is dat iemand die moeite neemt.