Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ratties4life schreef:Voor de mensen die al eerder met paard naar Horse Event zijn gegaan: Is de route naar de parkeerplaats duidelijk aangegeven?
Sjolvir schreef:Ratties4life schreef:Voor de mensen die al eerder met paard naar Horse Event zijn gegaan: Is de route naar de parkeerplaats duidelijk aangegeven?
Staan altijd verkeersregelaars en zoveel keuze heb je bij het KNHS terrein ook weer niet, dus komt wel goed!
Polocrosse lijkt me ook leuk om een keer te doen, maar ik heb nul comma niks aan balgevoel, dus niet echt wat voor mij denk ik.
wel echt super benieuwd naar! EmptyWords schreef:Ik heb ook echt geen balgevoel, maar wordt vast leuk.
Hoop wel dat de smid heel snel.kan komen. Paard staat al een week.sit m dat t ijzer er onderuit is. Wil wel een paar keer gereden hebben voor we naar ermelo gaan
ook bijvoorbeeld voor Equiday hebben ze wel eens mensen nodig toch die dan meedoen met een clinic, hoe werkt dat? )
Koekeroekus schreef:EmptyWords schreef:Ik heb ook echt geen balgevoel, maar wordt vast leuk.
Hoop wel dat de smid heel snel.kan komen. Paard staat al een week.sit m dat t ijzer er onderuit is. Wil wel een paar keer gereden hebben voor we naar ermelo gaan
Jij doet ook mee aan polocrosse? Leuk! Ben echt super benieuwd naar de clinic haha
Even duimen voor de smid idd!
Koekeroekus schreef:EmptyWords schreef:Ik heb ook echt geen balgevoel, maar wordt vast leuk.
Jij doet ook mee aan polocrosse? Leuk! Ben echt super benieuwd naar de clinic haha
Even duimen voor de smid idd!
ben echt benieuwd!! Sjolvir schreef:Jeeehh!! Hepsie mag ook mee! Helemaal blij mee.
Eens kijken wat de minitaxi van bv op en afsprongen vind.
Dit vond ze van water met menkamp....
Heb daar eerst ca 10 minuten staan discuseren met mevr. en voor de wagen is dat echt niet eenvoudig, als de insteek is water moet leuk worden en je toch heel eind achter je paard zit.
[ [url=m/QnUXHG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar 10 minuten later...... zonder dat iemand verder het paard geholpen had![]()
![]()
[ [url=m/R4ztW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus de goede gewoonte met crossen altijd droog setje kleding en schoenen in de auto leggen hou ik er maar in, je weet maar nooit...(de zee gaat ze dan wel weer in
)