Elisa2 schreef:Hm ik vond de score ook absurd hoog..de proef deed mij niks. Ik vond haar in passage heel erg storend met haar handen en Valegro totaal niet actief in piaffe/passage. Galoptour was niks op aan te merken en sowieso reed ze foutloos wat dus ook wel de punten verklaard zal hebben.
Maar persoonlijk kon ik meer genieten van Isabell..die reed zo heerlijk met een open aanleuning en veel meer tact/ ritme, harmonie en souplesse. Maar goed, terecht niet boven Charlotte want teveel fouten.
Ik vond Verdades ook super goed zowel technisch als in harmonie met zijn amazone..die had van mij ook hoger mogen eindigen.
Sprehe..technisch heel goed maar vond de proef wat gehaast en er mistte gewoon wat sprankeling oid.
Lopez, top paard..veel show..maar qua technische afwerking nog wel een hoop verbeterpuntjes..wat ook werd meegenomen.
Vond Diederik enorm ondergewaardeerd...
Ik zag inderdaad Charlotte een paar keer ook een zeer fikse ophouding maken met twee handen aan zowel de stang als de trens. Maar helemaal met je post eens. Ze heeft terecht gewonnen en Isabel terecht tweede.
De manier waarop Laura Graves reed oogde zo vriendelijk. Die had ik ook
wel brons gegund.
Vond het ook zo'n sympathiek dier die Verdades.
Vond die vos van die Spanjaard overigens ook een superstoere bok om te zien. Nog los van zijn lopen. Heel mooi type. Mogen ze zo hier in de tuin parkeren. Niet belangrijk uiteraard maar het oog wil ook wat.