Ik zit ook weer klaar ^^.Bokt en andere dingen op mijn eigen laptop, ernaast de laptop van vaderlief met de stream aan En zo de laptop mee naar de keuken als ik ga koken xD
Super leuk die confetti hindernissen. Zo vrolijk Ik weet niet of de reserves mag starten. Kan ik niet uit aflezen.
_xDyan schreef:Wat een mooie hindernis die kleurige! HahaMooi maar ik als migraine-gevoelig persoon sla die af en toe denk ik maar even over, ipv 75x.
Borahlover schreef:Mag de reserve van Duitsland dan starten?Ja! En zij is gelukkig wel mee, dat is Meredith Michaels-Beerbaum als ik het goed spel.
_San87_ schreef:Ik krijg de stream niet werkend .Ik ook niet... hij wil niet laden, hij blijft maar bezig
Ik kijk ook weer mee! Ik weet niet of ik alles kan redden want de hoefsmid komt vanavond. Iets met een afgetrapte ijzer
O ja wel, Meredith zal voor Ening gaan rijden. (Zij twijfelde ook of ze als reserve mee moest gaan.) Zie je maar weer hoe belangrijk het kan zijn.Edit: och jee arm paard
Stream werkt hier prima..? Maar had m 20 minuten terug al aangezet..En even kijken of t idd wordt uitgezonden!
Lekker dwars door de hindernis heen, en daarom kan je dus bij springwedstrijden geen exact starttijden geven.
Paard verstapte zich waardoor hij half ging zitten, daardoor kwam hij niet uit en ging hij door de hindernis heen ipv erover heen
Jeetje, waarom zie ik dit nu? Heb gisteren precies hetzelfde meegemaakt, maar ik ging met paard en al achterover. Lig nu vanuit m'n ziekenbedje te kijken. Lekker beeld zo.