Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:mbkaatje schreef:Johnson is nou niet echt een klein propje ....
Misschien niet klein, maar vind hem veel te opgepropt lopen. Kijk dan naar die paarden van de Duiters, lopen allemaal veel lekkerder door hun lichaam. Maar goed dat is gewoon mijn mening
aslo schreef:Naath86 schreef:
Misschien niet klein, maar vind hem veel te opgepropt lopen. Kijk dan naar die paarden van de Duiters, lopen allemaal veel lekkerder door hun lichaam. Maar goed dat is gewoon mijn mening
Heeft mss met het hengst zijn te maken? De paarden van de andere top teams zijn hetzij merries, hetzij ruinen.
Monster_tos schreef:Ben bang dat Anky haar commentaar alleen te horen is als NOS met pijn en moeite een halve minuut laat zien later vanavond. Zal bij de livestream geen commentaar zijn gok ik..
koenborias schreef:Laura123 schreef:Hoop in ieder geval op brons ! Duitsland heeft zowiezo goud . Die krijgen zulke hoge punten !
Nee, Duitsland krijgt punten waar ze recht op hebben, vind het zelfs nog laag!
Sushilla88 schreef:Ik ben benieuwd naar Cathrine Dufour. Zo'n knappe prestatie, en daarbij rijdt ze een paard dat bij ons op stal gefokt is. Net als Fiona Bigwood en Marcela Krinke.Wij hebben lekker veel taart om de goede resultaten te vieren.