Janine1990 schreef:Maanlicht schreef:Wat waren die knallen?
Paard knalde tegen de hekjes aan. In een aantal letters zitten microfoons waardoor je die knallen heel hard hoort.
Ah vandaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaike_Melis schreef:maava schreef:Jammer dat het schrok en wegvloog, lijkt het zo of heeft deze ook wat ruwe handen?
Mee eens, het lijkt een Beetje op een touwtrek idee. Alhoewel ik het idee heb dag ze dat allemaal wel doen. Ik vond die vorige minder prettig
xChanelx schreef:Ik vind deze proef vrij rommelig ogen. Alsof de oefeningen niet helemaal worden voorbereid.
Er werd gisteren ook al een opmerking over gemaakt volgens mij, maar wel bijzonder dat de wissels lang niet altijd goed gaan. In het parcours lijkt het nooit een probleem te zijn.
Ja, dat refreshen is een probleem inderdaad.
Mukkie1979 schreef:Waar kijken jullie die livestream 12? Als ik dat aanklik krijg ik volleybal ervoor!!!
xChanelx schreef:Ik vind deze proef vrij rommelig ogen. Alsof de oefeningen niet helemaal worden voorbereid.
Er werd gisteren ook al een opmerking over gemaakt volgens mij, maar wel bijzonder dat de wissels lang niet altijd goed gaan. In het parcours lijkt het nooit een probleem te zijn.
Ja, dat refreshen is een probleem inderdaad.