Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, de focus ligt bij hun meer op de cross heb ik altijd het idee.
Moet wel zeggen dat ik deze ruiters zoveel vriendelijker vind rijden dan de echte dressuurruiters over het algemeen
MoniqueT schreef:Altijd dat gedoe met die uitzendrechten en live-streams. Hier in Spanje is er weinig paardensport te volgen. Misschien toch een maandje een VPN-server nemen ..
nicky_rilana schreef:weet iemand of er ook ergens een startlijst en live results zijn?
Citaat:
Amanda schreef:nicky_rilana schreef:weet iemand of er ook ergens een startlijst en live results zijn?
Hier staat de startlijst en ook de live results: https://www.rio2016.com/en/equestrian-e ... sage-day-2
Azmay schreef:alleirbag schreef:Als je deze dressuur zou moeten vergelijken met onze nationale sport, welke niveau zou dit dan ongeveer zijn? Ik vind de dressuur bij de eventing er altijd zo amateuristisch uit zien, excusez le mot.
Ben ik ook wel benieuwd naar, de focus ligt bij hun meer op de cross heb ik altijd het idee.
Moet wel zeggen dat ik deze ruiters zoveel vriendelijker vind rijden dan de echte dressuurruiters over het algemeen
Esmee_98 schreef:Hoe werkt de puntentelling bij eventing? Was die 51.90 een percentage ofzo?
xHaithi schreef:Hier ook geen mogelijkheden om te kijken. NOS kan ik niet zien, die stomme apps zijn altijd enkel voor smartphones e.d. en daar is mijn telefoon echt niet goed genoeg voor, een tablet heb ik niet en wil ik ook niet aanschaffen. Eigenlijk vind ik het best falend dat dit niet gewoon op een fijne manier via de officiële site te volgen is. Ik geloof dat dat 4 jaar geleden wel gewoon het geval was. Waarom nu dan niet? De selectie beelden die op tv wordt gegeven is toch erg beperkt (ook voor mensen die minder bekende sporten willen volgen).
Esmee_98 schreef:xHaithi schreef:Hier ook geen mogelijkheden om te kijken. NOS kan ik niet zien, die stomme apps zijn altijd enkel voor smartphones e.d. en daar is mijn telefoon echt niet goed genoeg voor, een tablet heb ik niet en wil ik ook niet aanschaffen. Eigenlijk vind ik het best falend dat dit niet gewoon op een fijne manier via de officiële site te volgen is. Ik geloof dat dat 4 jaar geleden wel gewoon het geval was. Waarom nu dan niet? De selectie beelden die op tv wordt gegeven is toch erg beperkt (ook voor mensen die minder bekende sporten willen volgen).
Via de site wordt gewoon alles gestreamed hoor?
En dankjewel Blijheid!